• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • leson76
    Stella81 skrev 2008-04-08 20:12:15 följande:
    Nej vad trist! Vet du om det gäller även alla tillbehör?
    Gäller tyvärr även tillbehören.
  • Videli
    leson76 skrev 2008-04-08 20:13:24 följande:
    De har fått tillsägelse från leverantör. Det förklarar varför det är samma pris på Bugaboo överallt. En del märken får inte reas, förmodligen för att hålla varumärkets höga status. Bleeh
    Ok, tråkigt!!!
  • Stella81
    Hs Bobbo skrev 2008-04-08 20:10:32 följande:
    Hm, betr detta m alla beg chassin som finns till försäljning nu - jag tror att folk helt enkelt är så fräcka att de reklamerar sina chassin fastän att de är hela för att få nya o så säljer de det ena... för det bara kan ju inte vara så att folk säljer sina trasiga chassin??!! De är ju farliga!
    Jo, det är rätt många som säljer de trasiga chassina, har sett flera på Tradera som sålts, men då har det ju såklart stått att de har det felet.
  • Videli

Nu har jag lagt ut en DÅLIG kvällsbild på min SILVER Bee i bildtråden 

Bättre bild imorgon

• leson76
    SmillaMilla skrev 2008-04-08 20:08:33 följande:
    Åhhh nu håller jag på att bli galen!Försöker att själv sy upp en suflett och inte behöva betala sömmerskan denna gången. Men jag får verkligen inte ihop måtten. Jag har nu ritat av sufletten 4 gånger och det ser totalt olika ut varje gång. Biter mina naglar frenetiskt. Någon som har några mått?Men jag har i alla fall fått ihop en sittdel och en bumperbar överdrag. Allt i matchande stjärnor som insidan av min nya suflett.
    Satt precis och undrade hur så många här kunde se egna sufletter. Verkar göknepigt. Utan att kikat på alla så är din Kativg-suflett en favorit! ;)
    Var fick du tag på tyget?
    Vad väljer ni för material på tygerna?
    Vad blir det för tyg denna gång?

/fröken frågvis
  • Stella81
    leson76 skrev 2008-04-08 20:14:19 följande:
    Gäller tyvärr även tillbehören.
    Neeej, vad dumt, jag som skulle beställa imorgon nu när jag fick svar av henne att det var ok. Men då har det säkert hänt sen dess...
  • MsPink

Någon som vet hur lång och hur mycket transportväskan till buggan väger?? Åker till NY på torsdag tänkte köpa en cam med tillhörande väska.. men osäker på om man får ta den på flyget

• SmillaMilla
    leson76 skrev 2008-04-08 20:16:33 följande:
    Satt precis och undrade hur så många här kunde se egna sufletter. Verkar göknepigt. Utan att kikat på alla så är din Kativg-suflett en favorit! ;) Var fick du tag på tyget? Vad väljer ni för material på tygerna? Vad blir det för tyg denna gång?/fröken frågvis
    Åh jag tackar och bockar.

Det går nog att sy av alla olika material, men tydligen skall fleece vara det lättaste eftersom det går att dra i det lite. Nu skall jag sy en lika dan Perfa present till en bugaboo fantast
  • leson76

Haha Bugaboo Bee ser verkligen ut som en liten spindel :)

Ni som beställt från Babytrader, hur lång tid tar det innan man får vagnen?

• SmillaMilla
    MsPink skrev 2008-04-08 20:20:33 följande:
    Någon som vet hur lång och hur mycket transportväskan till buggan väger?? Åker till NY på torsdag tänkte köpa en cam med tillhörande väska.. men osäker på om man får ta den på flyget
    min sambo tog med sig vår bugga från usa (miami) det var inga problem med att ta den på flyget. Han checkade in den som en vanlig väska.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13