• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Fröken Småland
    Isanna skrev 2008-04-08 20:34:41 följande:
    Hej hej! Nån som har koll på hur man sätter fast ståbrädan på Cameleon? Jag har Bugaboos orginal-åkbräda och ingen bruksanvisning i närheten.
    Japp, jag har gjort en egen. Häng kvar här i tråden några minuter så skall jag fixa den *kilar in i galleriet och hämtar bilder*
  • Videli
    Hs Bobbo skrev 2008-04-08 20:29:54 följande:
    Videli - va fint det var m silversufletten!! Glad - för jag har likadan men har inte orkat testa den än. Drar man bara upp suflettbågarna ur chassit o byter suflettyg?
    Japp, sen sitter den fast med tre gummisnoddar som man måste lossa...
    Jaaa det blev en helt annan vagn, Mallig

Tar en ny bild imorgon
  • Fröken Småland

Fästena skall sitta så här, ordentligt intryckta:

Tippa vagnen på sidan och för in brädan under fästenas överhäng

Såhär ser det ut när den är på plats

Lycka till! Jag sa ord som min dotter inte får säga när jag satte dit den första gången

• supermami

Videli: va fin den vart =) min kommer om en manad ungefar...

ni som har bee, hur gamla ar era sma? vet inte om jag ar nojig???? eller om han helt enkelt inte tycker om vagn?
    ar det nagon storre skillnad sittmassigt pa been och dom andra? jag menar dom ser ju trots allt olika ut =).

• Fröken Småland
    myHappiness skrev 2008-04-08 20:34:05 följande:
    Hej tjejer. Har en röd bas och denim topp på min bugga. Men har lite svårt att vänja mig vid den röda färgen. Tror ni att det blir snyggt om man byter ut varukorgen till denim? Alltså denim korg, röd liggdel med denim sufflett och lock. Eller blir det konstigt att blanda basfärger?
    Kolla in i bildtråden, adress finns i TS. Där finns en tvärtom eller vad man skall säga på sista sidan. Röd topp, grå bas, röd varukorg. Det kan i alla fall ge dig en fingervisning om hur det skulle kunna bli (fast tvärtom då och med dina färger ). Det låter ungefär som det min femåriga dotter sa för en tid sedan till sin far när han tog fram en blå skjorta: "En sån har jag också. Fast min är turkos, och så är det en tröja" *gullunge*
  • Videli

supermami,

Min son är 5 mån och sitter som en prins i den...

• myHappiness
    mamma2003 skrev 2008-04-08 20:56:34 följande:
    Kolla in i bildtråden, adress finns i TS. Där finns en tvärtom eller vad man skall säga på sista sidan. Röd topp, grå bas, röd varukorg. Det kan i alla fall ge dig en fingervisning om hur det skulle kunna bli (fast tvärtom då och med dina färger ). Det låter ungefär som det min femåriga dotter sa för en tid sedan till sin far när han tog fram en blå skjorta: "En sån har jag också. Fast min är turkos, och så är det en tröja" *gullunge*
    Vad gulligt sagt! Ska in och titta.
  • supermami

hmmmm, ska testa geckos sittdel (om jag far for killen, han gjort rent den for att den ska saljas).

att han inte stormtrivs kan ju bero pa att han inte tycker om baltena??? att aka i bilen har ju fatt honom att falla en tar ocksa.

• Lille Mammsen
    Knyttet och K skrev 2008-04-08 19:47:35 följande:
    Åh, var är det 50% på dem? Jag tycker den är så himla fin (för visst är det Elodieåkpåsen du menar) men det har inte känts motiverat att köpa den till ett barn som inte åker vagn *skrattar* Fast nästa vinter åker hon kanske lite.Är det någon som vet om Frogen har funnits i gult?barnens gruva...heter det! Yes,de är den åkpåsen/märket!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13