• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Knyttet och K

supermami - Kikade in hos dig, och ditt barn är ju jättelitet. För mig personligen känns det ganska naturligt att en bäbis inte vill åka vagn. Min stora började inte gilla vagnen förrän han var ett år. Mitt lilla barn (som är född en dag efter ditt) har vi aldrig ens testat om hon gillar vagnen.

• Lille Mammsen
    SmillaMilla skrev 2008-04-08 20:20:38 följande:
    Åh jag tackar och bockar.Det går nog att sy av alla olika material, men tydligen skall fleece vara det lättaste eftersom det går att dra i det lite. Nu skall jag sy en lika dan Perfa present till en bugaboo fantast
    Hmm...du...jag fyller år om några dagar,får man paket från dig oxå då? *asg* """ÖNSKE TÄNKANDE"""
  • Fröken Småland
    Knyttet och K skrev 2008-04-08 19:47:35 följande:
    Åh, var är det 50% på dem? Jag tycker den är så himla fin (för visst är det Elodieåkpåsen du menar) men det har inte känts motiverat att köpa den till ett barn som inte åker vagn *skrattar* Fast nästa vinter åker hon kanske lite.Är det någon som vet om Frogen har funnits i gult?
    Nej, jag har i alla fall aldrig hört talas om någon gul Frog. Men det vore rätt coolt...

Vet ni vad, nu gjorde jag en fuling *lite skamsen* Jag gjorde en beställning på Bugaboo-tillbehör hos Gucce, skrev in rabattkoden och skickade iväg pengarna direkt. Så nu har de mina pengar och så får vi se vad de tänker göra åt saken? Brukar inte vara så fräck men i krig, kärlek och Bugaboo är väl allt tillåtet eller?
  • SmillaMilla
    mamma2003 skrev 2008-04-08 21:42:38 följande:
    Nej, jag har i alla fall aldrig hört talas om någon gul Frog. Men det vore rätt coolt...Vet ni vad, nu gjorde jag en fuling *lite skamsen* Jag gjorde en beställning på Bugaboo-tillbehör hos Gucce, skrev in rabattkoden och skickade iväg pengarna direkt. Så nu har de mina pengar och så får vi se vad de tänker göra åt saken? Brukar inte vara så fräck men i krig, kärlek och Bugaboo är väl allt tillåtet eller?
    fast det står ju tydligt "gäller ej bugaboo".
  • MiAmor
    Nej, jag har i alla fall aldrig hört talas om någon gul Frog. Men det vore rätt coolt...Vet ni vad, nu gjorde jag en fuling *lite skamsen* Jag gjorde en beställning på Bugaboo-tillbehör hos Gucce, skrev in rabattkoden och skickade iväg pengarna direkt. Så nu har de mina pengar och så får vi se vad de tänker göra åt saken? Brukar inte vara så fräck men i krig, kärlek och Bugaboo är väl allt tillåtet eller?
    inget fel i att prova tycker jag.
    mamma till världens vackraste Emilia Sunshine
  • Hs Bobbo
    supermami skrev 2008-04-08 21:19:50 följande:
    hmmmm, ska testa geckos sittdel (om jag far for killen, han gjort rent den for att den ska saljas).att han inte stormtrivs kan ju bero pa att han inte tycker om baltena??? att aka i bilen har ju fatt honom att falla en tar ocksa.
    Han kanske hellre vill bäras i sjal eller ergonomisk sele?
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • oOrosamarängerOo
    Du kommer förmodligen få pengarna tillbax på ditt konto och ett mail att det tyvärr inte gäller på Bugaboo varor, men testa går ju alltid.
  • mini2007

Jag har sån tur att min underbara syster ska åka, och hon har redan gått med på att offra en väska för att ta med Bee i en transportväska åt mig tillbaka! Jippi jippi!!

Apple Pie skrev 2008-04-08 09:19:18 följande:

Man kan få betala tull på gåvor, men om någon tar med den så kan dem säga att det är för eget bruk, man får ju inte importera och sälja vidare! Men man får köpa en till sig själv, och sen e det väl lite besvärligt att flyga med en extra vagn så man vågar inte riktigt fråga folk om de kan ta med den!
    Kajsan!!! Visst gick Bee´n in i din hiss? Du hade väl oxå en gallergrind som gjorde det trångt att köra in Camen?
  • Fröken Småland
    SmillaMilla skrev 2008-04-08 21:49:36 följande:
    fast det står ju tydligt "gäller ej bugaboo".
    Oj, gör det? Det såg jag inte... *rodnar djupt* Då är det inte mycket att be för . Jag tänkte mest att eftersom de inte skrivit det på sin hemsida så kan ju inte Bugaboo gärna tvinga butiken att häva ordrarna som redan kommit in. Jag lurar ju knappast butiken eftersom de uppenbarligen menade att de ville ge rabatten. Det retar mig något enormt att vissa jättar (även om det är älskade Bugaboo) sätter minpriser för sina återförsäljare och att de inte får ge rabatter. Det är nämligen inte helt lagligt att göra så men det görs hela tiden. Så nu tänkte jag passa på att lura Bugaboo tillbaka, men tji fick jag.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13