• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Bellahhh
    Knyttet och K skrev 2008-04-08 22:14:51 följande:
    Bellahhh - De rekommendationerna gäller väl framåtvänt åkande? Jag har då aldrig hört att bvc skulle rekommendera liggvagn till ett års ålder. Och inte tror jag det blir så stor skillnad vad gäller intryck om man har barnet i liggdel eller sittdel i viloläge. Barnet ser ju mest föräldern i vilket fall, kanske tom bättre i sittdelen.
    Ja framåtvänt sorry :D
    Min familj är finast
  • supermami

aj, sag inte sa........... gud va dalig jag ar...

stressad av mng synintryck??? men han alskar att bli buren och se allt.

Maste erkanna att jag kan inte mkt, j*a spanjorer som ger mig fel info. nu skams jag gatte mkt att jag gor allt fel for min lille =(

• Bellahhh
    supermami skrev 2008-04-08 22:21:44 följande:
    aj, sag inte sa........... gud va dalig jag ar...stressad av mng synintryck??? men han alskar att bli buren och se allt.Maste erkanna att jag kan inte mkt, j*a spanjorer som ger mig fel info. nu skams jag gatte mkt att jag gor allt fel for min lille =(
    Men gör inte du kan ju inte hjälpa det om du inte vet om det, här i sverige är ju folk övernervösa istället..typ jag :D haha
    Min familj är finast
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-08 20:13:24 följande:
    De har fått tillsägelse från leverantör. Det förklarar varför det är samma pris på Bugaboo överallt. En del märken får inte reas, förmodligen för att hålla varumärkets höga status. Bleeh
    Det visste ju vi fast sa inget till Gucce
  • Kajsan
    mini2007 skrev 2008-04-08 21:57:38 följande:
    Kajsan!!! Visst gick Bee´n in i din hiss? Du hade väl oxå en gallergrind som gjorde det trångt att köra in Camen?
    Ooh ja!Den går in, min hissdörr är exakt 52,5 cm bred
  • Finasteunge
    leson76 skrev 2008-04-08 18:39:13 följande:
    Vad blir det för någon modell...å färg?
    Det blir en cam mmed färjerna sand/brun =D
  • mini2007

Vilka flyger du med?

MsPink skrev 2008-04-08 20:20:33 följande:
    Någon som vet hur lång och hur mycket transportväskan till buggan väger?? Åker till NY på torsdag tänkte köpa en cam med tillhörande väska.. men osäker på om man får ta den på flyget
  • supermami

Bellahhh: nog ar jag nervos alltid, men killen min tar allt med lugn. Han sager att vi har ju honom aldrig helt sittande en kort stund i lutning helt ner nar han sover, annars vill han ju bara bli buren.

• Bellahhh
    supermami skrev 2008-04-08 22:44:41 följande:
    Bellahhh: nog ar jag nervos alltid, men killen min tar allt med lugn. Han sager att vi har ju honom aldrig helt sittande en kort stund i lutning helt ner nar han sover, annars vill han ju bara bli buren.
    Noah skrek som en galning i liggdelen när han var liten också men sen gick det över och hans sov jättegott i vagnen, de känner sig nog bara lite ensamna i början, jag skulle rek. dig att ha din bebis i en liggdel, för det är nog inte jättebra att ha en sån liten i en sittdel. Men ring någon bvc och fråga? Här i Sverige? Så får du ju avgöra själv.
    Min familj är finast
  • Fröken Småland
    supermami skrev 2008-04-08 22:44:41 följande:
    Du fick väl förslag innan om en ergonomisk bärsele? Det är en mycket bra idé tycker jag. Fundera på en Ergo, Beco eller Patapum. Patapum är antagligen billigare nere i Spanien eftersom den kommer från Italien *gissar*. Jag har alla tre modellerna *inte bara Bugaboo-missbrukare* och gillar dem alla fast på olika sätt.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13