• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • jessica1979

mallan brallan skrev 2008-04-10 10:00:19 följande:

jessica1979: sandåkpåsen tycker jag är skitful oxå (förlåt alexanders mamma!)för den skär sig till canvas-sand-toppen. Den funkar till sand-fleece-toppen eftersom det är samma fleece i påsen. Men yttertyget är en helt annan nyans. Det är inte ens samma nyans på parasollet! Jag köpte en sandbas, sandfleecetop, sandåkpåse å sandparasoll å de såg fördjävligt ut. 30 olika nyanser beige typ...
    Ha ha, vad lätt det blir när någon tycker det är jättesnyggt och någon jättefult, kan inte alla tycka lika *suck*. 30 nyanser låter ju onekligen inget bra Det är ju yttertyget på sandåkpåsen jag skulle vilja matchade perfekt till sandtoppen. Vet du om det är nån skillnad på de två olika sand åkpåsar som tydligen finns på Babytrader? Tänkte ni kanske har prövat olika ni som tycker så olika. Hur skulle du gjort? Tagit en annan färg helt och hållet antar jag? Frågan är om det blir för många olika bara....Funderar mer och mer på att strunta i att beställa åkpåse och sen köpa i butik i höst istället när man kan testa hur färger och så matchar. Man tjänar ju max ett par hundra på att beställa just åkpåsen från Babytrader.
  • Kajsan

Ok , superviktig fråga:

Jag har ju köpt en syskonvagn, och ska köpa en Phil&teds mjuklift att ha i.
    Nu var det ju nån som hade en sån i sin Bee, och det är ju underbart om jag kan varva!
    Frågan är nu: Ska jag köpa svart eller orange mjuklift?
    Syskonvagnen är svart och been har gul suflett.
    Vad tycker ni?

• mollan nu
    Kajsan skrev 2008-04-10 10:56:50 följande:
    Ok , superviktig fråga:Jag har ju köpt en syskonvagn, och ska köpa en Phil&teds mjuklift att ha i.Nu var det ju nån som hade en sån i sin Bee, och det är ju underbart om jag kan varva!Frågan är nu: Ska jag köpa svart eller orange mjuklift?Syskonvagnen är svart och been har gul suflett.Vad tycker ni?
    Jag har bara sett en orange phil&teds på lite håll men den såg lite blek ut i färgen. Jag tycker Bugaboos är snyggare. Men vagnen kanske var solblekt?
    Men är den samma färg som buggans så vore det sketasnyggt!
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • Kajsan

mollan nu skrev 2008-04-10 11:01:49 följande:

Jag har bara sett en orange phil&teds på lite håll men den såg lite blek ut i färgen. Jag tycker Bugaboos är snyggare. Men vagnen kanske var solblekt? Men är den samma färg som buggans så vore det sketasnyggt!
    Jag har inte sett den alls, bara på bild.
    Orkar inte åka och kolla idag heller
  • dinana
    Zvartaliljan skrev 2008-04-10 11:22:01 följande:
    Ni som beställt från Ping Pong, hur lång tid har det tagit innan ni fått hem vagnen??
    En väninna till mig beställde vagnen i början av juni förra året och fick den i mitten av september...
  • Zvartaliljan
    dinana skrev 2008-04-10 11:36:14 följande:
    En väninna till mig beställde vagnen i början av juni förra året och fick den i mitten av september...
    Förvånad Då vågar man ju inte beställa...ingen annan som köpt därifrån??
  • dinana
    Zvartaliljan skrev 2008-04-10 11:39:16 följande:
     Då vågar man ju inte beställa...ingen annan som köpt därifrån??
    Vet inte om det är vanligt att det skall ta sådan tid, men jag vet att min kompis var alldeles galen för hon ville ha vagnen innan bebisen kom. Det var därför hon beställde den i förväg, dock så vet jag att hon fick delar av den typ i juli... sen var resten restat. Så det beror nog på vad de har inne på lagret. Men det kanske är bäst man kontaktar dem först innan man beställer.
  • dinana

Har precis beställt en rosa canvas-klädsel till min bugga! Så lycklig... kommer jag väl vara tills fakturan kommer.. men men, slapp frakten i alla fall!

• misshallonsaft
    mamma2003 skrev 2008-04-10 10:13:01 följande:
    Oj, oj, oj, är du säker på att du vill veta mina kombos? *kolla inventarielistan* Jag har Frog (två st) så då är det lite andra färger som gäller. Men jag baser i följande färger: denim, sand, röd och svart. Även suffletter i dessa färger eftersom det är Frogklädslar, samt en extra orange Frogsufflett. Sen toppar (Cameleon): brun, rosa, gul och röd. Sommarsufflett orange och grön. Åkpåsar röd, grön och svart (Frog). Ja, och lägger man till alla tillbehör såsom bagclips, UV-skydd, ståbräda, mugghållare och parasoll så kostar antagligen min Bugaboo-park mer än min mans motorcykel . Säg inget till honom!Och det värsta är att i morgon skall jag på Baby- och Barnmässan i Göteborg och klämma på en brun åkpåse och nya ljusblå toppen *skall passa på att anmäla mig till ABM (Anonyma Bugaboo Missbrukare)*
     vet du om de har bugabbo på barn mässan?? ska ju dit på lördag å e sååå osäker på hur jag ska göra. om jag ska sälja min UJ å köpa en cam eller inte..
    Filip bf 060319, bebis bf 080724
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13