Duntoffla skrev 2008-04-10 08:29:30 följande:
Det är sant men det jag ex funderar på är en grå bas med orange topp. snyggt i sittdelen men inte lika i liggdelen. Då är det ju frågan om jag ska köpa grå/svart ex och istället köpa ny topp till sittdelen? Eller om jag ska ta sand-brun som är snygg i bägge men kanske lite tråkig?vad har du själv?
Oj, oj, oj, är du säker på att du vill veta mina kombos? *kolla inventarielistan* Jag har Frog (två st) så då är det lite andra färger som gäller. Men jag baser i följande färger: denim, sand, röd och svart. Även suffletter i dessa färger eftersom det är Frogklädslar, samt en extra orange Frogsufflett. Sen toppar (Cameleon): brun, rosa, gul och röd. Sommarsufflett orange och grön. Åkpåsar röd, grön och svart (Frog). Ja, och lägger man till alla tillbehör såsom bagclips, UV-skydd, ståbräda, mugghållare och parasoll så kostar antagligen min Bugaboo-park mer än min mans motorcykel

. Säg inget till honom!
Och det värsta är att i morgon skall jag på Baby- och Barnmässan i Göteborg och klämma på en brun åkpåse och nya ljusblå toppen *skall passa på att anmäla mig till ABM (Anonyma Bugaboo Missbrukare)*