• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • zarahz

Nehe fan va elakt av dem... jag e oxå arg nu!!! Vilken jävla dålig stil!!!!!!

JohannaJ skrev 2008-04-10 20:20:01 följande:
    oj konstigt det blevÅh vad sur jag är nu.Jag skulle köpa ett utställningsex (Bee) från www.gucce.se och jag mailade och fick till svar att den fanns kvar och att jag kunde köpa den samt så undrade hon hur jag ville ha den levererad. Jag svarade att jag hämtar den i butik och undrade om betalningen. Fick inget svar och när jag mailade igen och undrade hur jag skulle göra så fick jag svaret att hon sålt vagnen igår! Jag hade inte väntat mig det av en butik.
  • Duntoffla
    mallan brallan skrev 2008-04-10 20:36:08 följande:
    Angående defekta chassin å olika standard i US/EU:Jag har ju som sagt snackat en del med Neiman Marcus i NYoch senast frågade jag dom om inte dom kunde testdra i handtaget innandom sände iväg min vagn över atlanten.Då säger dom att dom inte hört talas om detta fel och att det inte fannsnågon anledning att packa upp hela vagnen för att testa ett helt handtag?! Hur skumt är inte det...?
     Det låter ju lite skumt. Det är väl inte så mycket begärt om man beställer en sån dyr sak?

Hur är det nu med det här med handtagen? Verkar som om många haft problem? Vad exakt är problemet? Är de skeva?  Är det på 2008 modeller?

Hur lång tid har ni som fått dåliga chassi fått vänta på nya från Babytrader? Vågar man beställa?
  • Hs Bobbo
    martina78 skrev 2008-04-09 22:54:49 följande:
    Har du lust att lista likheterna och skillnaderna på patapum och beco för mig
    måste bara tipsa om www.sjalbarn.se - där finns redogörelser o fakta om alla selar o sjalar man kan tänka sig, och jämförelser. Superforum just för dessa frågor!
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • leson76
    zarahz skrev 2008-04-10 20:42:13 följande:
    Nehe fan va elakt av dem... jag e oxå arg nu!!! Vilken jävla dålig stil!!!!!!
    Pinsamt. Det är ju mer än en som jobbar där så de kanske inte kommunicerat med varandra.

SNÖRPLIGT!

Jag skulle nog kontakta dem och berätta hur besviken jag vart..kanske de kan kompensera dig på något vis, JohannaJ. Håller tummarna!!
  • Suri
    Suri skrev 2008-04-10 20:39:28 följande:
    Håller du på att beställa från USA? Neiman Marcus, är det en butik eller en person (lite smådum fråga kanske)?Har de en webbsida?
    Googlade själv. Hittade butiken, borde man ju vetat...800$ för en bugga. Sjukt bra pris.
  • madebyinferno
    Hs Bobbo skrev 2008-04-10 20:46:06 följande:
    måste bara tipsa om www.sjalbarn.se - där finns redogörelser o fakta om alla selar o sjalar man kan tänka sig, och jämförelser. Superforum just för dessa frågor!
    Jo jag har varit inne och smygit runt där lite nu och då Har inte riktigt fått hajj på hur det forumet fungerar riktigt, är ju heeeelt insnöad på FL ju

Har redan en vanlig patapum och en toddler, nu bär jag ju inte sååå mycket men ville mest höra om jag missat något extraordinärt eller om jag kan fortsätta att vara nöjd med patapumen och lägga mina kosingar på Buggorna istället
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Hs Bobbo
    Zvartaliljan skrev 2008-04-10 11:39:16 följande:
     Då vågar man ju inte beställa...ingen annan som köpt därifrån??
    Nej. Beställ inte.
  • Cococo

Någon som vet om Bugaboo-tillbehör är billigare i Kanada än här i Sverige? Tips på sidor?

• Hs Bobbo
    leson76 skrev 2008-04-10 14:34:37 följande:
    Stort tack!!!Då får de allt lämna en iiiktigt bra offert och garantera leverans inom viss tid om jag ska beställa från dem då
    Deras garantier om leverans är inget att ha.
  • Videli
    JohannaJ skrev 2008-04-09 23:22:55 följande:
    ja Julle tycker att den är ful. Och så mummlar han envist att jag har 3 vagnar på vinden. Näe, jag tänker köpa en Bee vare sig han är med på noterna eller inte. Slutmesat nu. Vi reser också mycket och jag orkar inte släpa camen. Sitter Vide bra i bee´n? Har du babynest?
    Jaaa tycker han sitter jättebra i den, Nu när jag anv den så har jag Silverfisken (silverfisken, visst hade du den åkpåsen oxå?)

Och hur snyggt var det inte idag med silveråkpåsen och Silversufletten
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13