• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • madebyinferno
    thj skrev 2008-04-10 21:08:50 följande:
    passa det är ju supersnyggt jag lovarmail på väg till dig..
    väntar spänt
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • leson76
    Hs Bobbo skrev 2008-04-10 20:55:17 följande:
    Läs deras allmänna villkor på hemsidan - du har ingen rätt som kund om de inte leverera "i tid".
    Tack för varningen Hs Bobbo!!!
  • Josan123
    JohannaJ skrev 2008-04-10 20:55:06 följande:
    jepp, puckotjej! Samma dam som skickade alla mail, inte ens ett förlåt fick jag.
    såg att du ville ha en bugaboo bee, eller har missuppfattat dt hela, Jag var på knodd idag i Stinsen( sollentuna) och hon hade några svarta, samt någon kaki, samt en röd. Vet inte om det var några färger du var intresserad av.
  • Lalli74
    Jenn83 skrev 2008-04-10 20:41:28 följande:
    Är det någon som har den sand-färgade åkpåsen? det jag undrar med den är om den blir väldigt skitig. Vi ska nog ha kombon sand/denim, och då vill jag helst ha sand-åkpåse. men tänker att den kanske blir väldigt smutsig. Alternativet är brun åkpåse
    Hej

Jag ramlade in i denna tråden. Jag har en åkpåse sand och tycker att det fungerar utmärk. Nu är min son bara 5 månader så han kanske inte skitar ner så mycket...
  • modestyclara
    Duntoffla skrev 2008-04-10 20:43:37 följande:
     Det låter ju lite skumt. Det är väl inte så mycket begärt om man beställer en sån dyr sak?Hur är det nu med det här med handtagen? Verkar som om många haft problem? Vad exakt är problemet? Är de skeva?  Är det på 2008 modeller?Hur lång tid har ni som fått dåliga chassi fått vänta på nya från Babytrader? Vågar man beställa?
    Problemet är att ena sidan liksom glider vid belastning så att handtaget blir skevt. Det släpper ju aldrig helt men är lit eobehagligt om man drar upp vagnen för en trappa exempelvis och det glider ut. Detta är ett problem som kan visa sig efter några månader eller på en gång så det är ju svårt att veta om man fått ett helt chassi.

Det tar några veckor att få ett nytt chassi från Babytrader. Men det är ingen fara att använda det trasiga under tiden eftersom handtaget aldrig kan släppa helt.
  • Stella81
    martina78 skrev 2008-04-10 21:16:17 följande:
    då är det bara att börja rensa i skåp och lådor då Vet du när det kommer i butik igen??
    Lägger mig i eftersom jag också väntar på att få beställa en sådan  Mailade med tinytots.se och de skulle få in beco butterfly den 21/4, så det borde ju vara ungefär då, eller kanske lite tidigare, mamaslings får in också.
  • Bellahhh

Va säger ni ni är det dåligt att beställa av ping pong?
    Vad hade ni gjort? sålt geckon och köpt Bee eller Cam eller behållt geckon och köpt till en bee?

Min familj är finast
  • JohannaJ
    Josan123 skrev 2008-04-10 21:18:45 följande:
    såg att du ville ha en bugaboo bee, eller har missuppfattat dt hela, Jag var på knodd idag i Stinsen( sollentuna) och hon hade några svarta, samt någon kaki, samt en röd. Vet inte om det var några färger du var intresserad av.
    tack! ska kika in där!
    har fått en liten tomtebebis
  • Suri
    Fru Indosaurie skrev 2008-04-10 21:11:42 följande:
    hjälp vad billigt tullavgiften går väl däremot på 1-1500 kr eller så..
    Fast jag ska ju dit i Maj... Tänkte att om jag packar upp vagnen, monterar den och sedan stoppar den i väskan så kan jag väl bara checka in den som bagage? Eller hur fungerar det?
  • mallan brallan

Jenn83: Jag har haft sanden å hade alldeles nyss bruna.
    Å den bruna va hopplös, smutsen syntes jättelätt på den.
    Nu är iofs sonen i den värsta smutsa-ner-åldern, men även annat
    smuts sögs till den.
    Så om du velar mellan dom; ta sanden. Sand å denim blir kanon!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13