• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • madebyinferno
    Kajsan skrev 2008-04-10 19:53:33 följande:
    Jösses, jag som trodde jag skulle vara en bra sån! Mitt nya bud är i morgon!
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Hs Bobbo

Åh vad kul, ser att ni fortsatte diskutera bärselar sen jag nämnde dem till nån... jag bär min plutt jättemycket, varvar mellan Beco (love it) och en MeiTai, och emellanåt en långsjal. Suveräna allihop. Han blir så himla nöjd när jag tar upp honom, oavsett hur ledsen han hunnit bli innan i vagnen. Han ligger gärna i vagnen ett par timmar, men sen tror jag han tycker det är för långt till mamma och vill söka lite trygghet. Det är så mysigt.
    TIPS till er som söker bärselar, jag har köpt mina Becos och min MeiTai från en Internetbutik i UK. Becon blev drygt 500 SEK billigare än i Sverige, inkl frakt. Just nu har de inga Becos inne, eftersom den senaste versionen, Butterfly, återkallades för justering av spännena av Beco själva. Här är länken: http://www.bigmamaslings.co.uk/zen-cart/

scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • JohannaJ

Åh vad sur jag är nu.

Jag skulle köpa ett utställningsex (Bee) från www.gucce.se och jag mailade och fick till svar att den fanns kvar och att jag kunde köpa den samt så undrade hon hur jag ville ha den levererad. Jag svarade att jag hämtar den i butik och undrade om betalningen. Fick inget svar och när jag mailade igen och undrade hur jag skulle göra. Då fick jag svaret att hon sålt vagnen igår! Jag hade inte väntat mig det av en butik.

har fått en liten tomtebebis
  • JohannaJ

oj konstigt det blevFörvånad

Åh vad sur jag är nu.

Jag skulle köpa ett utställningsex (Bee) från www.gucce.se och jag mailade och fick till svar att den fanns kvar och att jag kunde köpa den samt så undrade hon hur jag ville ha den levererad. Jag svarade att jag hämtar den i butik och undrade om betalningen. Fick inget svar och när jag mailade igen och undrade hur jag skulle göra så fick jag svaret att hon sålt vagnen igår! Jag hade inte väntat mig det av en butik.

har fått en liten tomtebebis
  • madebyinferno

Någon som har en Phil&Theds sittdyna här?? Och har lust att rita av den åt mig??

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Hs Bobbo
    Jesspeach skrev 2008-04-09 09:40:53 följande:
    Vilket bra pris!!!!Vet du hur lång lev. tid det brukar vara därifrån?
    Jag är tyvärr en av dem som har EXTREMT dålig erfarenhet av PingPong. Se till att de har varan du ska ha i lager innan du betalar - jag har ännu inte fått alla mina saker och beställde i början av augusti.
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • dinana

någon som vet om baby nest bee passar i liggdelen till cameleon?

• mallan brallan

Angående defekta chassin å olika standard i US/EU:
    Jag har ju som sagt snackat en del med Neiman Marcus i NY
    och senast frågade jag dom om inte dom kunde testdra i handtaget innan
    dom sände iväg min vagn över atlanten.
    Då säger dom att dom inte hört talas om detta fel och att det inte fanns
    någon anledning att packa upp hela vagnen för att testa ett helt handtag?!

Hur skumt är inte det...?

• Suri
    mallan brallan skrev 2008-04-10 20:36:08 följande:
    Angående defekta chassin å olika standard i US/EU:Jag har ju som sagt snackat en del med Neiman Marcus i NYoch senast frågade jag dom om inte dom kunde testdra i handtaget innandom sände iväg min vagn över atlanten.Då säger dom att dom inte hört talas om detta fel och att det inte fannsnågon anledning att packa upp hela vagnen för att testa ett helt handtag?! Hur skumt är inte det...?
    Håller du på att beställa från USA? Neiman Marcus, är det en butik eller en person (lite smådum fråga kanske)?
    Har de en webbsida?
  • Jenn83

Är det någon som har den sand-färgade åkpåsen? det jag undrar med den är om den blir väldigt skitig. Vi ska nog ha kombon sand/denim, och då vill jag helst ha sand-åkpåse. men tänker att den kanske blir väldigt smutsig. Alternativet är brun åkpåse

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13