• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • leson76
    Mawe123 skrev 2008-04-10 13:10:38 följande:
    Jag har inte själv beställt något från ping-pong pga att jag hört flera här på fl som berättat om sina dåliga erfarenheter och långa leveranstider.Men jag har haft en hel del mailkontakt med dem, medan jag förhandlade priser och hörde mig för om leveranstider osv.Hade då kontakt med Ronald Wenisch [email protected] honom och be om en offert =)
    Stort tack!!!
    Då får de allt lämna en iiiktigt bra offert och garantera leverans inom viss tid om jag ska beställa från dem då Flört
  • NileNile

Hejsan på er proffs!
    Gick hem och kollade min vagn igår och testade handtaget..
    Då åker den upp ur säkerhetslåset på den högra sidan trots att man har låst fast den med låset..
    Rör sig dock inte på vänster sida... Har jag då detta fel som många har haft?
    attans. höll verkligen tummarna för att vi skulle klara oss.

Har ju precis fått hem en ny Bugaboo sedan en månad men efter bebbe inte kommit så tog jag fram och testade..

• S a C

Vad roligt att fler ska på mässan imorgon! Jag ska dit på förmiddagen är det tänkt.

• AnniPanni

AH men HILFE .... är det jag som är så kass o fattar nada eller jar fått måndagsexemplaret av chassit? Efter att ha studerat filmen och boken o gjort om flera gånger så går det bara inte.. när man fäller upp styret o ut med svivelhjulen så fastnar de liksom inte utan är lösa. "Framdelen" borde väl klicka i på något sätt?
    Är det jag som bara är helkass o har missuppfatat allt eller är mitt chassi helt enkelt trasigt?
    Börjar tappa tålamodet här hemma nu

• Cashew

ainnipanni
    om du pratar om en cameleon så är det själva ligg eller sittdelen som låser "framdelen". Utan ramen på så är chassit löst som du säger.

• Stella81
    NileNile skrev 2008-04-10 14:52:29 följande:
    Hejsan på er proffs!Gick hem och kollade min vagn igår och testade handtaget..Då åker den upp ur säkerhetslåset på den högra sidan trots att man har låst fast den med låset..Rör sig dock inte på vänster sida... Har jag då detta fel som många har haft?attans. höll verkligen tummarna för att vi skulle klara oss.Har ju precis fått hem en ny Bugaboo sedan en månad men efter bebbe inte kommit så tog jag fram och testade..
    Ja, det är tyvärr det felet som många här har. Bara att reklamera...
  • NileNile

Puffar för min fråga...Inlägg 4094.
    Har jag fått ett defekt chassi?

• AnniPanni
    Cashew skrev 2008-04-10 15:06:30 följande:
    ainnipanniom du pratar om en cameleon så är det själva ligg eller sittdelen som låser "framdelen". Utan ramen på så är chassit löst som du säger.
    Det är så enkelt asså? Haha jag hade mina aningar att det kunde vara så men envis som man är så .. ok bara att montera på ramen då o se om det går bättre *s*
  • zarahz

Trodde oxå att vi fått måndagsexet när vi byggde vagn... men fick sen reda på att det va helt normalt!!! Skulle ha varit så typiskt oss att få det nämligen....

AnniPanni skrev 2008-04-10 15:00:00 följande:
    AH men HILFE .... är det jag som är så kass o fattar nada eller jar fått måndagsexemplaret av chassit? Efter att ha studerat filmen och boken o gjort om flera gånger så går det bara inte.. när man fäller upp styret o ut med svivelhjulen så fastnar de liksom inte utan är lösa. "Framdelen" borde väl klicka i på något sätt?Är det jag som bara är helkass o har missuppfatat allt eller är mitt chassi helt enkelt trasigt? Börjar tappa tålamodet här hemma nu
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13