• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Suri

Nu gör jag som det står i TS och läser "faktabloggen". Återkommer om jag har mer frågor ändå, för ni verkar vara så snälla och svarar i alla fall!

• leson76

Hanaaah,
    vilken underbar vagn!!! Man blir verkligen glad när man ser den Skrattande

• leson76
    leson76 skrev 2008-04-10 19:22:19 följande:
    Hanaaah,vilken underbar vagn!!! Man blir verkligen glad när man ser den
    menade hannnnah Glad
  • Hannnas
    leson76 skrev 2008-04-10 19:22:19 följande:
    Hanaaah,vilken underbar vagn!!! Man blir verkligen glad när man ser den
    Taaack ja jag blir såå glad när jag ser den med o måns kikade o undersökte sufletten jättenoga när han satt i den o verkade nöjd även han

Till sommaren sen blir det en juicevagn ist med gul/orange och kanske en geting med svart/gul
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Suri

Hannnnah jag tänkte när jag såg bilden på din vagn "hoppas det är en liten pojk som ska få sitta i godisvagnen". Kul! Den är jättefin.

• Hannnas
    Suri skrev 2008-04-10 19:32:15 följande:
    Hannnnah jag tänkte när jag såg bilden på din vagn "hoppas det är en liten pojk som ska få sitta i godisvagnen". Kul! Den är jättefin.
    Tack o självklart är det en grabb som ska åka i rollsen
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Lourdes
    Mawe123 skrev 2008-04-10 13:10:38 följande:
    Jag har inte själv beställt något från ping-pong pga att jag hört flera här på fl som berättat om sina dåliga erfarenheter och långa leveranstider.Men jag har haft en hel del mailkontakt med dem, medan jag förhandlade priser och hörde mig för om leveranstider osv.Hade då kontakt med Ronald Wenisch [email protected] honom och be om en offert =)
    Jag beställde min Cam med tillbehör från Ping pong för mer än ett år sedan och igår köpte jag en Bee med tillbehör också Jag har bara fått bra service, mitt första cam chassi strulande och jag fick ett nytt på hem till dörren inom en vecka. Ibland är de långsamma på mail men jag är nöjd och skulle handla där igen!
  • Isanna

Är det tillåtet att fråga i tråden om någon vet vilka som syr sufletter och dynor på beställning? Jag vet ju nånmedlem som annonserar på sin sida att hon syr dynor mot betalning och det verkar ju vara ok. Men är det tillåtet att fråga om ni vet några fler? *Kliar mig i huvudet* Det är svårt det här med regler ju! Fundersam

Om det skulle varva ok, vilka vet ni av? Cool

• thj
    leson76 skrev 2008-04-10 18:03:04 följande:
    Oh tack för era råd angående färg! Då får det så klart bli en kaki!! Ska jag ta åkpåse och parasoll i kaki å?*har själv inte sett vagnen i verkligheten*
    Oh kaki är så snygg
    Blir det här med snart*hoppas jag )
    Kram
    Bellahhh skrev 2008-04-10 18:22:46 följande:
    Ja jag ska ha en khaki åkpåse khaki åkpåse å khaki bee om jag köper den ;D SNYGGAST
    ja det är så snyggt
  • Kajsan
    martina78 skrev 2008-04-10 18:33:14 följande:
    Kajsan: din karriär som sierska kommer nog inte gå så bra håller tummarna för imorrn istället
    Jösses, jag som trodde jag skulle vara en bra sån! Mitt nya bud är i morgon!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13