• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • leson76
    Bellahhh skrev 2008-04-10 18:22:46 följande:
    Ja jag ska ha en khaki åkpåse khaki åkpåse å khaki bee om jag köper den ;D SNYGGAST
    Då får vi hjälpas åt å få ett bra pris :) Ska bli spännande. Såg just att man kunde beställa den för 529 USD. Det blir ju 3200 kr!!! Vilket bra pris..för amerikanarna..synd att tull å sådant tillkommer för oss europeer :(
  • madebyinferno

Vet inte om isold2003 brukar hänga här men eftersom jag inte kommer in till henne så svarar jag här

Ja mindre plats för benen när man har ståbrädan på blir det ju onekligen men eftersom både Cam och Bee är så lättkörda brukar jag oftast gå brevid och köra med en hand när jag vill ta ut stegen ordentligt tror dock det är lättare att gå bakom buggyboard än bugaboos egna bräda, buggyboarden är ganska hög och har brett mellan hjulen så man får in fötterna under och bugaboos får man nog gå mer gränsle - har inte hunnit testa ännu...

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno
    Kajsan: din karriär som sierska kommer nog inte gå så bra håller tummarna för imorrn istället
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno

Var det inte någon här i tråden som har en citychic från skiphop??? lite ris o ros tack

• Suri

Hej Bugaboofantaster! Kan man få ställa en fråga här? Eller flera kanske?

Åker till New York om ett par och tänkte såklart passa på att köpa mig en bugga där till typ halva priset jämfört med vad de kostar här.
    Vet ni om det är någon skilnad på de vagnarna jämfört med de som säljs här? Finns det någon scandinavisk/europeisk standard eller något liknande?

Betalar man tull/skatt om man handlar den där i butik? Jag kan ju montera den, köra den lite, packa den i väskan och säga att jag fått den? Eller hur fungerar det? Nägon här som vet?

Jättetacksam för svar!

• leson76

Jag tror det blir så oavsett vilken vagn man sätter en ståbräda på. Jag går alltid bredvid när jag har sonen på ståbrädan och vi kör vrålåket Brio Nova :)

Sitter med spänd förväntad på vad Ping Pong ska ge mig för pris....svara svara svara :)

• leson76
    Suri skrev 2008-04-10 18:38:28 följande:
    Hej Bugaboofantaster! Kan man få ställa en fråga här? Eller flera kanske?Åker till New York om ett par och tänkte såklart passa på att köpa mig en bugga där till typ halva priset jämfört med vad de kostar här. Vet ni om det är någon skilnad på de vagnarna jämfört med de som säljs här? Finns det någon scandinavisk/europeisk standard eller något liknande?Betalar man tull/skatt om man handlar den där i butik? Jag kan ju montera den, köra den lite, packa den i väskan och säga att jag fått den? Eller hur fungerar det? Nägon här som vet?Jättetacksam för svar!
    Lyllo! Kan du inte ta två när du ändå håller på :O)
    Nej, hur ska de kunna bevisa att du inte hade den med dig till New York...?
    Måste ju vara samma vgan där som här :O)
  • Suri

Nu gäller det bara att butiken har den på lager, vi är ju bara där en vecka. Kanske borde man mejla innan och kolla?

• leson76
    Suri skrev 2008-04-10 19:11:00 följande:
    Nu gäller det bara att butiken har den på lager, vi är ju bara där en vecka. Kanske borde man mejla innan och kolla?
    De lägger säkert undan en till dig!
  • Suri

Jaha, då gäller det bara att välja färg... Eller kanske köpa fler när man ändå har möjlighet att köpa billigt?

Ni proffs, *sitter och antecknar*, vilka tillbehör bör jag köpa till som inte ingår?

Kollade in eran bildtråd, WOW, otroligt snygga egensydda sufletter! Jätteimponerad verkligen!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13