• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • JohannaJ
    leson76 skrev 2008-04-10 20:47:08 följande:
    Pinsamt. Det är ju mer än en som jobbar där så de kanske inte kommunicerat med varandra.SNÖRPLIGT!Jag skulle nog kontakta dem och berätta hur besviken jag vart..kanske de kan kompensera dig på något vis, JohannaJ. Håller tummarna!!
    jo jag gjorde det och fick ett "spydigt" svar att jag kunde köpa en till ord.pris om 4 veckor när dom får en ny sändning. Jag ville ju ha den på en gång ju! Får väl hoppas på att babytrder eller pingpong har den inne. Tack för tummarna
    zarahz skrev 2008-04-10 20:42:13 följande:
    Nehe fan va elakt av dem... jag e oxå arg nu!!! Vilken jävla dålig stil!!!!!!
    jepp, puckotjej! Samma dam som skickade alla mail, inte ens ett förlåt fick jag.
    har fått en liten tomtebebis
  • Hs Bobbo
    leson76 skrev 2008-04-10 14:34:37 följande:
    Stort tack!!!Då får de allt lämna en iiiktigt bra offert och garantera leverans inom viss tid om jag ska beställa från dem då
    Läs deras allmänna villkor på hemsidan - du har ingen rätt som kund om de inte leverera "i tid".
    scrapparanne.blogspot.com/ ***Vår Alvin kom till oss den 26 oktober!***
  • zarahz

Ett förlåt ska väl inte vara så jävla svårt att få tycker jag!!

JohannaJ skrev 2008-04-10 20:55:06 följande:
    jepp, puckotjej! Samma dam som skickade alla mail, inte ens ett förlåt fick jag.
  • Hs Bobbo
    martina78 skrev 2008-04-10 20:51:43 följande:
    Jo jag har varit inne och smygit runt där lite nu och då Har inte riktigt fått hajj på hur det forumet fungerar riktigt, är ju heeeelt insnöad på FL ju Har redan en vanlig patapum och en toddler, nu bär jag ju inte sååå mycket men ville mest höra om jag missat något extraordinärt eller om jag kan fortsätta att vara nöjd med patapumen och lägga mina kosingar på Buggorna istället
    jo men det kan du nog. Jag har själv inte provat Patapum, men en skillnad jag vet är, är att nya Beco Butterfly har en funktion som innebär att man kan sätta i barnet innan man tar på sig selen. Det är rätt smart, om man t ex behöver byta bärare när barnet sitter i o sover. Eller när man ska bära på ryggen, blir mycket enklare. Åsså är ju Beco så snygga....
  • madebyinferno

Någon som har röd bas?? Vad har ni för topp till det??? Skulle denim passa tro???

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • madebyinferno
    Hs Bobbo skrev 2008-04-10 21:03:48 följande:
    jo men det kan du nog. Jag har själv inte provat Patapum, men en skillnad jag vet är, är att nya Beco Butterfly har en funktion som innebär att man kan sätta i barnet innan man tar på sig selen. Det är rätt smart, om man t ex behöver byta bärare när barnet sitter i o sover. Eller när man ska bära på ryggen, blir mycket enklare. Åsså är ju Beco så snygga....
    Åååh. attans också, har ju problems med att få till det på ryggen - måste jag inhandla en beco nu då??? Vad kostar de???

spånar vidare... om jag säljer av lite selar (och sjalar) borde det ju räcka en bit på vägen hehehe maken får släpp på mig, är det inte vagnar så är det andra barnprylar ju!!
    Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • thj
    martina78 skrev 2008-04-10 21:04:28 följande:
    Någon som har röd bas?? Vad har ni för topp till det??? Skulle denim passa tro???
    passa det är ju supersnyggt jag lovar
    mail på väg till dig..
  • Hs Bobbo
    martina78 - på Big Mama Slings kostade Butterfly 70£ + frakt 7£ vilket blev ca 960 SEK när jag köpte senast för några månader sen. Antar att de kommer kosta samma när de kommer åter i butik här framöver. I Sverige kostar den runt 1500 SEK.
  • Fru Indosaurie
    Suri skrev 2008-04-10 20:50:33 följande:
    Googlade själv. Hittade butiken, borde man ju vetat...800$ för en bugga. Sjukt bra pris.
    hjälp vad billigt
    tullavgiften går väl däremot på 1-1500 kr eller så..
    Opinions are like assholes. Everybody has one.
  • madebyinferno
    Hs Bobbo skrev 2008-04-10 21:10:18 följande:
    martina78 - på Big Mama Slings kostade Butterfly 70£ + frakt 7£ vilket blev ca 960 SEK när jag köpte senast för några månader sen. Antar att de kommer kosta samma när de kommer åter i butik här framöver. I Sverige kostar den runt 1500 SEK.
    då är det bara att börja rensa i skåp och lådor då Vet du när det kommer i butik igen??
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13