• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • dinana
    Bellahhh skrev 2008-04-11 07:08:22 följande:
    Så fort jag sålt min vagn köper jag nog en Grey-Offwhite Canvas Cameleon.. Hehe :D
    Jag har precis beställt en rosa canvas =)
  • Bellahhh
    dinana skrev 2008-04-11 07:42:17 följande:
    Jag har precis beställt en rosa canvas =)
    jäääj hihi men hur lång tid tar det innan de kommer?
    Min familj är finast
  • mallan brallan

Å jag har precis beställt en Grey - Silver! :-P

• L och A

Nu har jag röd bas och rosa canvas suflett, så är det någon som vill se så säg till!

• misshallonsaft
    Bellahhh skrev 2008-04-11 07:08:22 följande:
    Så fort jag sålt min vagn köper jag nog en Grey-Offwhite Canvas Cameleon.. Hehe :D
     hur ser den ut??
    Filip bf 060319, bebis bf 080724
  • Unna

Nu är jag så glad! Beställde en Cam från Babytrader torsdag kväll förra veckan, och igår torsdag hämtade vi den från Posten!! (de hade varit här med den, men vi har ingen porttelefon, så jag missade den trots att jag satt hemma...)

Det är en grå/brun och handtaget verkar vara helt!

Var så nervös över det, men både jag och min pojkvän har provat att dra utan att det glider, så förhoppningsvis funkar det. Visst, det kan ju visa sig efter en tids användning, men det får vi ju se då. Barnet kommer i juli, men vi kommer nog testa den lite när vi tar hand om en kompis barn.

Det är tillverkat nov-07.

• AnniPanni
    Unna skrev 2008-04-11 09:08:09 följande:
    Nu är jag så glad! Beställde en Cam från Babytrader torsdag kväll förra veckan, och igår torsdag hämtade vi den från Posten!! (de hade varit här med den, men vi har ingen porttelefon, så jag missade den trots att jag satt hemma...)Det är en grå/brun och handtaget verkar vara helt!Var så nervös över det, men både jag och min pojkvän har provat att dra utan att det glider, så förhoppningsvis funkar det. Visst, det kan ju visa sig efter en tids användning, men det får vi ju se då. Barnet kommer i juli, men vi kommer nog testa den lite när vi tar hand om en kompis barn. Det är tillverkat nov-07.
    Nämen du skulle ju ställa upp grinden ju

hihi nä vad kul att allt fungerade så bra o att ditt chassi är ok! Mitt glappar ju tyvärr men jag ska reklamera det efter helgen.
  • Unna

Ja, jag tänkte ju göra det, men så sa killen på posten när jag ringde att den absolut inte skulle komma den dagen, utan nästa. Så då gick jag aldrig ner och öppnade. Gissa om jag grämde mig! Menmen, nu står den här och är så fin, så fin. Vi gillar den så mycket båda två!
    Tyckte den var enkel att sätta ihop och har testat olika funktioner och så, och den är ju så smidig!

Hoppas det går bra med reklamationen, men det verkar ju så på alla andra. Men du kan väl använda vagnen tills dess?

AnniPanni skrev 2008-04-11 09:25:17 följande:
    Nämen du skulle ju ställa upp grinden ju hihi nä vad kul att allt fungerade så bra o att ditt chassi är ok! Mitt glappar ju tyvärr men jag ska reklamera det efter helgen.
  • mollan nu
    mini2007 skrev 2008-04-11 02:36:54 följande:
    Vart/vilken butik köpte du i?mollan nu skrev 2008-04-10 22:57:45 följande:
    neiman marcus på nätet
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • mini2007

Verkade dom schyssta att ha att göra med?
    Köper nog på plats i Fort Lauderdale, men vill köpa av butik man lätt kan kontakta från Sverige om fel uppstår...
    Grattis till biet!!!

mollan nu skrev 2008-04-11 09:45:43 följande:

neiman marcus på nätet
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13