• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lady no 1
    zarahz skrev 2008-04-12 17:48:03 följande:
    *puffar*
    Vi köpte våran Cam på Barnbutiken på Götgatan. Ringde deras verkstad och fick svaret att maila tillverkn datum och felet eftersom reparatören Rolf var sjuk. Har fortfarande inte fått svar. Hoppas på snart!! De kan väl inte neka en reklamation av handtaget när så många är trasiga väl?!
  • Lady no 1
    modestyclara skrev 2008-04-12 20:11:20 följande:
    Jag satt och tittade på handtaget på min vagn när jag åkte buss. Jag har ju en sån där ny cam med defekt handtag. Då såg jag att de små stjärnskruvarna på insidan av snäppfästena satt helt löst. Jag kunde skruva i dem med nageln... Undrar om det är för att skruvarna lossnar som handtaget glider? Isåfall borde det ju bara vara att skruva i dem igen?
    Jag upptäckte samma sak med skruvarna och tänkte att "schysst det är ju bara att skruva dit" Men jag har skruvat och skruvat och skruvat vecka efter vecka...Problemet är ju att de bara går upp igen hela tiden. Så nu har jag reklamerat vagnen. Har inte fått svar än men hoppas på snart!!
  • Lady no 1

Aha, såg att någon redan svarat ang skruvarna...

• trebarnsliv

Måste man ha plus för att kunna lägga upp en bild i bildtråden?

Har tyvärr inte det, men någon vänlig själ kan kanske lägga in min bild på vagnen i bildtråden

• mollan nu
    trebarnsliv skrev 2008-04-13 00:23:39 följande:
    Måste man ha plus för att kunna lägga upp en bild i bildtråden?Har tyvärr inte det, men någon vänlig själ kan kanske lägga in min bild på vagnen i bildtråden
    dina bilder är inte tillgängliga för andra verkar det som. Ser bara din gästbok
    ♥♥♥ Alma 060809 ♥♥♥ www.mollan.nu
  • SoFo89
    jessica1979 skrev 2008-04-12 21:54:29 följande:
    Tack för svar! Så du rekommenderar den? Inga problem med att den lätt blir skitig heller?
    Absolut, den är super fin! Har fått flera kommentarer om den Tycker inte att den blir särskilt skitig mer än när även jag gått emot den med en lerig jacka men det gick bort i tvätten. Annars är nog min rosa suflett skitigare
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • WilliamNellyJamie

Vet att någon frågade om bra solskydd till vagnen, när jag var i usa så hade många märket
    Aussies finest som då är från australien nu har den kommit i många färger fannas bara svart och blå då men kan säga att de var otroligt populära i new york, de skyddar ju barnet välldigt bra samt uv skyddat

kommer köpa en så ´jag lägger upp bild sen

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Senap
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-13 08:38:35 följande:
    Vet att någon frågade om bra solskydd till vagnen, när jag var i usa så hade många märketAussies finest som då är från australien nu har den kommit i många färger fannas bara svart och blå då men kan säga att de var otroligt populära i new york, de skyddar ju barnet välldigt bra samt uv skyddat kommer köpa en så ´jag lägger upp bild sen
    Det fanns iaf på Simple World förra sommaren (i alla möjliga färger)
    Men det gick åt som smör... så de tog slut snabbt.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • WilliamNellyJamie
    Shoegirl skrev 2008-04-13 08:40:06 följande:
    Det fanns iaf på Simple World förra sommaren (i alla möjliga färger) Men det gick åt som smör... så de tog slut snabbt.
    aha det visste inte jag eftersom då hade jag inte barnvagn.... men bra jag kommer nog beställa om de inta har där. ska ringa mån, vill ha den när vi reser bort nästa helg
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • S a C

Jag var på mässan i fredags och det var bugaboos överallt! Nästan så att jag blev lite förnärmad - ni vet som när någon har tagit på sig en likadan tröja som en själv.
    Måste säga att jag fick en hel del blickar på min snyggovagn. Skrattande

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13