• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Senap
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-13 09:13:49 följande:
    aha det visste inte jag eftersom då hade jag inte barnvagn.... men bra jag kommer nog beställa om de inta har där. ska ringa mån, vill ha den när vi reser bort nästa helg

Jag ville inte rätta dig, bara berätta så ni vet att det finns.
    Aussies finest har ju webshop också - men den har hittills inte fungerat så bra.
    *svart bälte i shopping*
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • WilliamNellyJamie
    Men vet ni vad jag hittade till ala er som vill ha buggaboo får ett syskon...har lösningen, hittade något som heter Buggypod.....

kanske någon vet något om den??????????

kolla in här

http://www.revelo.co.uk/buggypod/buggypod_smorph.htm

den finns i sverige men dess var snyggare, hoppas de blir rätt med länken
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • WilliamNellyJamie
    Shoegirl skrev 2008-04-13 09:16:32 följande:
    Jag ville inte rätta dig, bara berätta så ni vet att det finns.Aussies finest har ju webshop också - men den har hittills inte fungerat så bra.*svart bälte i shopping*
    ja det var ju webshoppen jag var inne på men de verkade inte ha mer än svart just nu och vill inte ha det då jag hade mer än 3 år sedan till mitt andra barn
  • WilliamNellyJamie

Shoegirl

ok men vet något ställe förutom simple world som har dem? i stockholm eller på nätet?

• Senap

Vad jag kommer ihåg så passar den på Cam men inte på Gecko *osäker*

WilliamNellyJamie skrev 2008-04-13 09:18:49 följande:
    Men vet ni vad jag hittade till ala er som vill ha buggaboo får ett syskon...har lösningen, hittade något som heter Buggypod.....kanske någon vet något om den??????????kolla in härwww.revelo.co.uk/buggypod/buggypod_smorph.htmden finns i sverige men dess var snyggare, hoppas de blir rätt med länken
    Aussies Sunshade: Nej tyvärr. Förra året så kom de väldigt sent. De verkar ta in dem inför högsammaren bara
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • WilliamNellyJamie

men jag ska ju till Italien så de kanske har där.......sunshade, ska nog googla lite kolla och ja buggypod verkar pass till camen, läste lite på nätet några som hade ingen bild tyvärr men lägger upp om jag hittar

Shoegirl skrev 2008-04-13 09:35:56 följande:
    Vad jag kommer ihåg så passar den på Cam men inte på Gecko *osäker* Aussies Sunshade: Nej tyvärr. Förra året så kom de väldigt sent. De verkar ta in dem inför högsammaren bara
  • jessica1979
    SoFo89 skrev 2008-04-13 00:54:50 följande:
    Absolut, den är super fin! Har fått flera kommentarer om den Tycker inte att den blir särskilt skitig mer än när även jag gått emot den med en lerig jacka men det gick bort i tvätten. Annars är nog min rosa suflett skitigare
    Av det jag sett, om jag nu sett rätt, så tycker jag också den ser jätte-fin ut! Men finns det nån färg man kan förväxla den med egentligen? Jag tycker den jag sett ser lite mörkare ut än de jag sett bilder på på nätet vilket bara är positivt, funderar på om det är kamerorna och ev. blixtar som gör att den ser ännu vitare ut än den är på bilderna.
  • Stella81

Jag såg en bugga med denim bas och offwhite topp igår på Barnbutiken i Heron City. Shit vad snyggt det var, nästan min favvo nu Jag har haft min helbruna vagn stående här hemma i över en månad utan att få använda den och börjar vara less på den färgen Farligt att hänga här i tråden

• SoFo89
    jessica1979 skrev 2008-04-13 09:54:46 följande:
    Av det jag sett, om jag nu sett rätt, så tycker jag också den ser jätte-fin ut! Men finns det nån färg man kan förväxla den med egentligen? Jag tycker den jag sett ser lite mörkare ut än de jag sett bilder på på nätet vilket bara är positivt, funderar på om det är kamerorna och ev. blixtar som gör att den ser ännu vitare ut än den är på bilderna.
    Jag tycker inte det går att förväxla den med någon annan färg! Är det däremot snö ute ser den lätt lite gul ut(men sen är den ju just offwhite), men som sagt bara när det är snö. Annars ser den väldigt vit ut, speciellt om man har grå bas för kontrasten blir större.
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • Kajsan
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-13 09:41:06 följande:
    men jag ska ju till Italien så de kanske har där.......sunshade, ska nog googla lite kolla och ja buggypod verkar pass till camen, läste lite på nätet några som hade ingen bild tyvärr men lägger upp om jag hittar
    Buggypod funkar inte till Bugaboo enligt försäljarna själva, tyvärr.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13