• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Weklund
    Shoegirl skrev 2008-04-13 09:35:56 följande:
    Vad jag kommer ihåg så passar den på Cam men inte på Gecko *osäker*
    Aussies Sunshade: Nej tyvärr. Förra året så kom de väldigt sent. De verkar ta in dem inför högsammaren bara
    Åhh. frågade här i tråden tidigare men fick då till svar att den inte passade alls på bugaboon, läste däremot att den passar men den inte ggick att fälla ihop riktigt.

"Bugaboo Cameleon ? fits, but pushchair cannot be fully folded due to brackets and, due to the front legs being narrower, Buggypod will point slightly towards centreline of pushchair" var det som stog riktigt!!

då kanske man ska testa & köpa en då, så man slipper böket med en extravagn... Hmm vad tror ni??
  • jessica1979
    Stella81 skrev 2008-04-13 09:57:13 följande:
    Jag såg en bugga med denim bas och offwhite topp igår på Barnbutiken i Heron City. Shit vad snyggt det var, nästan min favvo nu Jag har haft min helbruna vagn stående här hemma i över en månad utan att få använda den och börjar vara less på den färgen Farligt att hänga här i tråden
    Ja, den är skitsnygg!
  • WilliamNellyJamie
    ang buggypod

jag ska kontakta en svensk återförsäljare och fråga helt enkelt men det är ingen bråska för mig men kanske framöver vem vet.......
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • WilliamNellyJamie

åh jag som tycker den helbruna är snyggast.....

• gbg77

nån som vet om det här passar bugaboon

mypram.de/cgi-bin/lshop.cgi&wkid=11938&ls=d&nc=1208077801-11976&rubnum=&artnum=66.1535-06&file=2&gesamt_zeilen=0Tsuche--sun

länken kanske inte funkar men det är ett solskydd från teutonia, det står att det ska passa andra vagnar, men någon som haft det eller sett det i verkligheten?

• WilliamNellyJamie
    gbg77 skrev 2008-04-13 11:10:55 följande:
    nån som vet om det här passar bugaboonmypram.de/cgi-bin/lshop.cgiänken kanske inte funkar men det är ett solskydd från teutonia, det står att det ska passa andra vagnar, men någon som haft det eller sett det i verkligheten?
    jo då länken funkar jag tycker den ser lite liten ut alltså den passar säkert men de går inte ner så mycket....
  • Tejja

*Puffar lite*

För/nackdelar med nya/ gamla hjulen???

• SoFo89
    Tejja skrev 2008-04-13 11:21:02 följande:
    *Puffar lite*För/nackdelar med nya/ gamla hjulen???
    Dom nya har väl bara fördelar, punkteringsfria, du behöver aldrig pumpa dom..
    ღSigne 071027ღ fiosan.blogg.se
  • thj
    Weklund skrev 2008-04-13 10:13:30 följande:
    Åhh. frågade här i tråden tidigare men fick då till svar att den inte passade alls på bugaboon, läste däremot att den passar men den inte ggick att fälla ihop riktigt. "Bugaboo Cameleon – fits, but pushchair cannot be fully folded due to brackets and, due to the front legs being narrower, Buggypod will point slightly towards centreline of pushchair" var det som stog riktigt!!då kanske man ska testa & köpa en då, så man slipper böket med en extravagn... Hmm vad tror ni??
    De som marknadsför dessa i sveriga,har talat om att de inte funkar på bugaboo.
    Tråkigt tycker jag då de verkar mkt bra ör övrigt..
    Ska be dem skicka en till mig så kan jag testa en extra gång
    kram
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13