• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • oOrosamarängerOo
    zarahz skrev 2008-04-12 22:37:33 följande:
    "Felet" som va på våran va det männskliga... vi drog inte bromsen tillräckligt långt!! Har du provat att dra den så att det klickar två gånger å sen lite till?! Det funkade på min....
    Generad Generad säger inget så har jag inget sagt mer än TACK! där va det 
  • zarahz
    SooJuicy skrev 2008-04-12 22:42:33 följande:
      säger inget så har jag inget sagt mer än TACK! där va det 
    Visst e det skönt när man upptäcker att det faktiskt e den männskliga faktorn som felade å inte det materiella!!!
    Nu har jag ju bara chassit som antagligen måste reklameras!!! Drog ännu mera i det idag å det glider upp på höger sida, å inget på vänster!!!! Skit!! tillverkat nov. 07
  • oOrosamarängerOo
    zarahz skrev 2008-04-12 22:50:59 följande:
    Visst e det skönt när man upptäcker att det faktiskt e den männskliga faktorn som felade å inte det materiella!!!Nu har jag ju bara chassit som antagligen måste reklameras!!! Drog ännu mera i det idag å det glider upp på höger sida, å inget på vänster!!!! Skit!! tillverkat nov. 07
    Ja, visst Får hoppas på att det fixar sig med de felande chassina inom snart framtid oxå, jobbigt för alla er som får hålla på att reklamera fram o tbax.
  • JohannaJ
    zarahz skrev 2008-04-12 22:50:59 följande:
    Visst e det skönt när man upptäcker att det faktiskt e den männskliga faktorn som felade å inte det materiella!!!Nu har jag ju bara chassit som antagligen måste reklameras!!! Drog ännu mera i det idag å det glider upp på höger sida, å inget på vänster!!!! Skit!! tillverkat nov. 07
    så synd ju! MItt är från juni 2007 och det släpper ju inte!
    har fått en liten tomtebebis
  • zarahz
    JohannaJ skrev 2008-04-12 23:21:51 följande:
    så synd ju! MItt är från juni 2007 och det släpper ju inte!
    Nej men det e ju vår vanlig tur vet du!!!! Jagfår åka upp å reklamera det så kan jag ju kanske köpa Bee samtidigt!!!Skrattande

När får du din??
  • JohannaJ
    zarahz skrev 2008-04-12 23:25:28 följande:
    Nej men det e ju vår vanlig tur vet du!!!! Jagfår åka upp å reklamera det så kan jag ju kanske köpa Bee samtidigt!!!När får du din??
    ja du det är en bra fråga
    har fått en liten tomtebebis
  • zarahz

Spännande ju!!!

JohannaJ skrev 2008-04-12 23:33:41 följande:
    ja du det är en bra fråga
  • Tejja

Tjenixen.

Jag ska absolut inte ha en bugga.

*Ska inte*

Men så kollar man er bildtråd och så börjar det komma en lite ivrig röst någonstans därinne i kroppen som säger, *hm, kolla där, vad snyggt det där var...* Visst,det kostar ju lite,men den har ju sjukt bra andrahandsvärde, så så mycket pengar handlar det ju inte om...

Så kollar man lite annonser på blocket och så är man tillbaks på er sida och så är vissheten att jag aldrig kommer ha en bugga inte det minsta säker längre...

Fy vad jobbiga ni är!

Förresten...nu när jag,som absolut inte ska ha en bugga, har kollat på några annonser och läst lite faktasidor har jag en fråga ja inte fått svar på. Det har kommit nya hjul, de opunkbara, är de bättre eller sämre än lufthjulen? (Förutom att det inte går att få punka på alltså)

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13