• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl

Nu har jag beställt en petunia picklebottom. Ska bli kul att börja använda den till min bruna vagn. Men nu behöver jag en som passar till Bee också

*~Bugaboo RULES~*
  • futura

Hallå allihop! Vill ha en off white toppklädsel till våran grå bas. Men sonen är 1,5 år och väldigt rörlig. Älskar lekparken Någon som har ett sånt stort barn i en vit klädsel och blir inte barnet litte bländat när solen skiner igenom suffletten. Har svart fleece nu och det blir ju mörkt där innanför om han ska sova å så.
    Ge gärna lite tips och dela med er av era erfarenheter!

• Senap
    futura skrev 2008-04-22 09:10:28 följande:
    Hallå allihop! Vill ha en off white toppklädsel till våran grå bas. Men sonen är 1,5 år och väldigt rörlig. Älskar lekparken Någon som har ett sånt stort barn i en vit klädsel och blir inte barnet litte bländat när solen skiner igenom suffletten. Har svart fleece nu och det blir ju mörkt där innanför om han ska sova å så. Ge gärna lite tips och dela med er av era erfarenheter!
    Personligen skulle jag inte köpa en vit till sonen. Visst, det går att tvätta - men jag skulle få tvätta varje dag.

Jag har en Petunia. Jag har en Petunia *lycklig*
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • Stella81
    ami skrev 2008-04-21 23:20:14 följande:
    Nån som vet var man kan köpa toppklädsel i brun canvas (internetbutik)? Var slut på KS. Gärna fraktfritt.
    Gucce.se har brun i lager, dock ej fraktfritt.
  • Hannnas

Avis som fan på er som har Petunia

*dreggel*  Ni måste ju visa bilder på era!!

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Senap
    Hannnas skrev 2008-04-22 09:27:45 följande:
    Avis som fan på er som har Petunia *dreggel*  Ni måste ju visa bilder på era!!
    Sambon har inte kommit hem än - han är ju i USA.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • thj
    futura skrev 2008-04-22 09:10:28 följande:
    Hallå allihop! Vill ha en off white toppklädsel till våran grå bas. Men sonen är 1,5 år och väldigt rörlig. Älskar lekparken Någon som har ett sånt stort barn i en vit klädsel och blir inte barnet litte bländat när solen skiner igenom suffletten. Har svart fleece nu och det blir ju mörkt där innanför om han ska sova å så. Ge gärna lite tips och dela med er av era erfarenheter!
    Jag har offwhite topp
    och många små som springer runt med små lortiga bushänder
    jag torkar av med en våtservett det funkar bra
    Kram
  • trebarnsliv

Puffar för min fråga på sidan 511 längst ner ang färgval på parasoll. Help me!!!

• RååSa BuBBlan
    thj skrev 2008-04-22 09:30:12 följande:
    Jag har offwhite toppoch många små som springer runt med små lortiga bushänderjag torkar av med en våtservett det funkar braKram
    Å du har inte bild på brun bas offwhite top orange eller nya rosa åkpåse?

Funderar på den kombon nämligen
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13