• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Hannnas
    Shoegirl skrev 2008-04-22 09:29:02 följande:
    Sambon har inte kommit hem än - han är ju i USA.
    jo men sen vill jag se du vet inte vilken han har köpt än då?

Tycker de är sjukt fina!! Får man fråga vad man får ge för en sån i usa?
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • Lille Mammsen
    Duntoffla skrev 2008-04-22 07:47:42 följande:
    God morgon!Är det någon som vet någonstans (utom Tradera eller Blocket) där man kan få tag på begagnade Bugga-delar? Är sugen på en gul suflett men vill helst inte köpa hela kitet. Finns det något annat köp/byt eller sälj där man kan hitta Bugaboo? Brukar folk sälja av delarna för sig?
    här på fl köp o sälj kanske?
  • Senap
    Svar på #5333
    Jo, en lemongrass
    De kostar 145 - med dollarn är ju snorbillig
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • regret

Hej! Längesen jag var inne här. Har ju haft min cameleon sen -06 och nu är det dags för syskon! Sonen kommer vara 2 år och 10 månader när syskonet anländer. Hur har ni andra gjort? Vill gärna ha tips och råd. Funderar såklart på bara ståbräda men jag är så kort och den ser så lång ut, kommer jag kunna styra vagnen? Haha. Vart köper ni de små pallarna till ståbrädan? För nått år sen var det för nån utländsk site minns jag, nån svensk som tagit in den nu? Funkar en sån till en blivande tre-åring?

Någon som har en bild på petunia?

Många frågor! Hoppas ni kan hjälpa mig i mina funderingar! :)

• WilliamNellyJamie
    Har just varit i rom och kan inte förstå varför inhemska romare har buggaboo för deras gator passar inte alls för små hjul!!!!

ska ta med vinter hjulen nästa gång för det är förjävligt svårt med små hjulen som fastnar hela tiden i gropar och kullerstenarna......
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Stargirl

Roliga tyger. Var? Vet att det varit uppe lite då och då men hittar inte det just nu.

*~Bugaboo RULES~*
  • Mamma till Cleo och Abbe

Slänger in en fråga till er kunniga, har läst i tråden med FAQ men blev inte klokare (trög kanske)... Vårt lilla troll kommer i juni och vi är stolta ägare av en bugga som vi redan älskar trots att bara katterna provåkt änFlört. Men nu undrar vi ju vilket solskydd vi ska ha??? Ska man ha både uv-sufletten och parasoll eller räcker det med vanliga sufletten och parasoll??? Som sagt, läste i tråden med FAQ och förstod att det råder lite tvetydiga svar på frågan så nu frågar jag er, hur har ni gjort/gör ni inför kommande sommar???

Trollet BF 11/6-08
  • Hannnas
    Shoegirl skrev 2008-04-22 10:24:38 följande:
    Svar på #5333Jo, en lemongrassDe kostar 145 - med dollarn är ju snorbillig

shit vad billigt ändå!! *ännu mer grön* ska bli kul att se bild sen o ska nog snoka fram en o kika på på nätet innan

Aljas79 skrev 2008-04-22 10:33:13 följande:
    Slänger in en fråga till er kunniga, har läst i tråden med FAQ men blev inte klokare (trög kanske)... Vårt lilla troll kommer i juni och vi är stolta ägare av en bugga som vi redan älskar trots att bara katterna provåkt än. Men nu undrar vi ju vilket solskydd vi ska ha??? Ska man ha både uv-sufletten och parasoll eller räcker det med vanliga sufletten och parasoll??? Som sagt, läste i tråden med FAQ och förstod att det råder lite tvetydiga svar på frågan så nu frågar jag er, hur har ni gjort/gör ni inför kommande sommar???

Mitt råd är att vänta, köp det du känner behov av.. vi köpte ingen parasoll när vi fick måns i augusti förra året utan köpte ett uv-skydd... o det räckte mer än väl... hade inget behov av parasoll då iaf denna sommar väntar jag o ser vad som behövs.... rör mig mkt o sonen gillar inte att sitta still i vagnen längre så jag tror inte det blir nåt skydd alls...

Så vänta och se vad du får för behov är mitt råd

.?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13