• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • vetta
    WilliamNellyJamie skrev 2008-04-22 10:28:04 följande:
    Har just varit i rom och kan inte förstå varför inhemska romare har buggaboo för deras gator passar inte alls för små hjul!!!!ska ta med vinter hjulen nästa gång för det är förjävligt svårt med små hjulen som fastnar hela tiden i gropar och kullerstenarna......
    nej säg inte så, jag bor i Milano och har precis köpt camen. Vi får väl se hur det går att köra när bebisen kommer i juli...
  • Hannnas
    Shoegirl skrev 2008-04-22 10:34:04 följande:
    Vi har haft visning i helgen så alla tyger är nedpackat och ligger i nya lägenheten. MEn jag köpte Miller-tyger från USAOch Petunian från USA.Min: www.petuniapicklebottom.com/collections/origi.../anländer på lördag (ja, och sambon också )
    o där var den... skitsnygg!!!
    .?:*¨¨*:?. Det är jag som är Måns mamma .?:*¨¨*:?.
  • regret

Ingen som har nått litet svar till mig?

• Kajsan

Nu har jag fått hem 4000 kr Cameleonen från Blocket.
    Det var ju lite spännande vad om ingick och det var:

En sand Cameleon
    Grönt fleece
    Gult fleece
    Svart fleece
    Sand åkpåse
    Travelbag.

Fynd! Killen visste nog inte vad han sålde

• Mamma till Cleo och Abbe
    Hannnas skrev 2008-04-22 10:39:58 följande:
    Mitt råd är att vänta, köp det du känner behov av.. vi köpte ingen parasoll när vi fick måns i augusti förra året utan köpte ett uv-skydd... o det räckte mer än väl... hade inget behov av parasoll då iaf denna sommar väntar jag o ser vad som behövs.... rör mig mkt o sonen gillar inte att sitta still i vagnen längre så jag tror inte det blir nåt skydd alls... Så vänta och se vad du får för behov är mitt råd
    Tack snälla! Låter bra för vår del då vi har en affär runt hörnet (nästan...) som säljer bugga-prylar. Så då kan vi vänta och se efter och springa dit om vi märker ett akut behov av det ena eller andra. Tack igen för svaret:)
    Trollet BF 11/6-08
  • Senap
    Aljas79 skrev 2008-04-22 10:47:20 följande:
    Tack snälla! Låter bra för vår del då vi har en affär runt hörnet (nästan...) som säljer bugga-prylar. Så då kan vi vänta och se efter och springa dit om vi märker ett akut behov av det ena eller andra. Tack igen för svaret:)
    Tja, vad jag anser om BBs UV-skydd står i bloggen. Axel och Idas är mkt bättre.
    Jag gillar BBs parasoll skarpt.
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • futura

regret: Grattis till den nya bebben! Har tyvärr ingen koll på dina frågor men jag undrar samma sak inför framtiden.

Min svärfar ska till USA om nån vecka. Kom på att man kan ju beställa från nån sida där hem till killen han ska bo hos. Men vart är det bra att beställa från i USA. Jag vill ha ett topptyg.

• Cornflakegirl

regretoch futura: kolla bilder på barn och ståbrädan med pallen i bildtråden! (länken i tsinlägget)

• bakabakalitenkaka

Nu har vi varit på premiär promenad med den nya Buggan, I´m in loooove Den rullar ju så mkt bättre och mjukare än den förra vagnen (teutonia fun). Verkligen ett bra köp

ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • dinana

Hur klistrar man in bilder i bildtråden?

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13