• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Stargirl
    Kajsan skrev 2008-04-22 10:47:10 följande:
    Nu har jag fått hem 4000 kr Cameleonen från Blocket.Det var ju lite spännande vad om ingick och det var:En sand CameleonGrönt fleeceGult fleeceSvart fleeceSand åkpåseTravelbag.Fynd! Killen visste nog inte vad han sålde
    SHIT vad billigt.
    *~Bugaboo RULES~*
  • Lille Mammsen

Sååååå GLAD!! Bugaboo´s bagclips sitter kanon på Geckon!! Nu slipper jag "mitt" problem med skötväskorna! Gjorde mig gaaaalen....

• Duntoffla
    Kajsan skrev 2008-04-22 10:47:10 följande:
    Nu har jag fått hem 4000 kr Cameleonen från Blocket.Det var ju lite spännande vad om ingick och det var:En sand CameleonGrönt fleeceGult fleeceSvart fleeceSand åkpåseTravelbag.Fynd! Killen visste nog inte vad han sålde
    Shit vilket fynd!!
  • titti76

Såg att Kidzshop hade annons på blocket, med sommarsuffletter till Camelon, ser ut som silver, finns det? Jättesnyggt

Längtar efter sommaren
  • trebarnsliv

Frågar för tredje gången nu efter smakråd på parasoll till min sand/brun cameleon. Har även en extratopp i denim och funderar på att köpa en topp i offwhite också nu till sommaren.

Vad skulle ni köpa för färg? Velar mellan sand och offwhite? Bländar offwhite mycket? Läste att någon annan skrev att hennes bebis inte kune sova i vagnen för att det för ljust.

• medea08

Dum fråga, jag funderar på att köpa en Bugaboo Cameleon. Kikar mest på begagnade, låt säga att jag köper en -06a, kan jag då köpa nya toppklädslar och dylikt som passar då? Eller måste jag se mig om efter toppklädslar från 06 då också?

• Senap

Nej, BB har inga årsmodeller som Brio och Emmaljunga. Alla Cam-delar passar alla Cam

medea08 skrev 2008-04-22 14:19:22 följande:
    Dum fråga, jag funderar på att köpa en Bugaboo Cameleon. Kikar mest på begagnade, låt säga att jag köper en -06a, kan jag då köpa nya toppklädslar och dylikt som passar då? Eller måste jag se mig om efter toppklädslar från 06 då också?
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • leson76
    trebarnsliv skrev 2008-04-22 14:18:34 följande:
    Frågar för tredje gången nu efter smakråd på parasoll till min sand/brun cameleon. Har även en extratopp i denim och funderar på att köpa en topp i offwhite också nu till sommaren.Vad skulle ni köpa för färg? Velar mellan sand och offwhite? Bländar offwhite mycket? Läste att någon annan skrev att hennes bebis inte kune sova i vagnen för att det för ljust.
    Det blir väl toppensnyggt med en beige!! Beige passsar ju samtliga av dina färger!! Kan nog vara lite jobbigt med vitt...med all smuts. Inte bara smutsiga fingrar utan avgas, pollen, fågelbajs mm. Glad
  • Stargirl
    trebarnsliv skrev 2008-04-22 14:18:34 följande:
    Frågar för tredje gången nu efter smakråd på parasoll till min sand/brun cameleon. Har även en extratopp i denim och funderar på att köpa en topp i offwhi te också nu till sommaren.Vad skulle ni köpa för färg? Velar mellan sand och offwhite? Bländar offwhite mycket? Läste att någon annan skrev att hennes bebis inte kune sova i vagnen för att det för ljust.
    Ta en vit Näe den bländar inte då den är fodrad med sån UV jox.
    *~Bugaboo RULES~*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13