• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Kajsan

Ja det var ett sjukt fynd! Ibland ska man ha tur.
    Nu ska jag behålla hälften och sälja hälften typ.
    Då blir ju vagnen gratis nästan
    Väldigt smutsig dock ,men det går ju att tvätta.
    Annars var den fin! Tillockmed sambon tyckte det var värt att åka ut till Djursholm och hämta

• Stargirl
    Kajsan skrev 2008-04-22 14:35:15 följande:
    Ja det var ett sjukt fynd! Ibland ska man ha tur.Nu ska jag behålla hälften och sälja hälften typ.Då blir ju vagnen gratis nästan Väldigt smutsig dock ,men det går ju att tvätta.Annars var den fin! Tillockmed sambon tyckte det var värt att åka ut till Djursholm och hämta
    *s* ja Djursholm....kanske just därför de brydde sig inte om vad de fick för den
    *~Bugaboo RULES~*
  • Kajsan
    Stargirl skrev 2008-04-22 14:36:09 följande:
    *s* ja Djursholm....kanske just därför de brydde sig inte om vad de fick för den
  • TeM

Alltså, jag tror att jag blir galen!! Förra veckan va jag och bytte in mitt chassi för att hantaget släppte på höra sidan. Den nya gör också det!! Undra vad de kommer att tro på affären om jag ringer dit igen och vill ha ännu ett chassi!? Kan det va så att man inte ska dra vagnen upp för några trappsteg? Är det någon som vet? Upptäckte även idag att båda mina vintehjul har gått sönder, däcken har åkt av stommen om ni förstår, tur att det gick snabbt att sätta på de små hjulen! Tror ni man kan reklamera vinterhjulen också?

• Duntoffla
    trebarnsliv skrev 2008-04-22 14:18:34 följande:
    Frågar för tredje gången nu efter smakråd på parasoll till min sand/brun cameleon. Har även en extratopp i denim och funderar på att köpa en topp i offwhite också nu till sommaren.Vad skulle ni köpa för färg? Velar mellan sand och offwhite? Bländar offwhite mycket? Läste att någon annan skrev att hennes bebis inte kune sova i vagnen för att det för ljust.
     Jag skulle nog satsa på sand. Den passr ju både till sand, brun och denim.
  • WilliamNellyJamie

skulle inte ta  parsoll utan helt klart sand!!!!

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • jessica1979

WilliamNellyJamie och lilja78: OT, men skulle vilja höra med er då ni båda har engelsk/amerikansk klingande namn på era barn. Har ni nån sån anknytning? Jag funderar nämligen på Jamie till min son bara för att jag tycker det är fint helt enkelt Men vissa verkar tycka det är konstigt då både jag och sambon är helsvenska. Tycker ni det fungerar bra med era namn i Sverige, speciellt du med Jamie? Eller blir det mycket uttals/stavfel osv?

• Abunai

Någon som har lust att lägga upp mina två bilder på min beige:a bugga, finns i mitt galleri, i bildtråden? Suflett sydd av mammapåvift. Supernöjd!

• WilliamNellyJamie
    jessica1979 skrev 2008-04-22 16:16:13 följande:
    WilliamNellyJamie och lilja78: OT, men skulle vilja höra med er då ni båda har engelsk/amerikansk klingande namn på era barn. Har ni nån sån anknytning? Jag funderar nämligen på Jamie till min son bara för att jag tycker det är fint helt enkelt Men vissa verkar tycka det är konstigt då både jag och sambon är helsvenska. Tycker ni det fungerar bra med era namn i Sverige, speciellt du med Jamie? Eller blir det mycket uttals/stavfel osv?
    nej inga uttals fel faktiskt men stavfel, vilket jag inte kan fatta i dagens sverige hur man kan stava Yamie och Jami!!!!!! men det gör ju inget eftersom utalet är viktigast och folk lär sig ju......hoppas vi på

vi är helsvenska men har släktingar i usa som delvis har inspirerat mig men oxå att jag gillar namnen helt enkelt, när jag fick mitt !.a barn William var det inte alls vanligt sen kom bomben ett par år senare och så var william det vanligaste namnet!!!!

jag tycker absolut ni ska satsa på namnet om ni gillar det
  • WilliamNellyJamie
    Abunai skrev 2008-04-22 16:25:10 följande:
    Någon som har lust att lägga upp mina två bilder på min beige:a bugga, finns i mitt galleri, i bildtråden? Suflett sydd av mammapåvift. Supernöjd!
    jag fixar det!!!
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13