• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • leson76

En sån där ståbräda med sittpall...funkar de för vuxna med?
    hehe *lat*

• WilliamNellyJamie
    Abunai skrev 2008-04-22 16:25:10 följande:
    Någon som har lust att lägga upp mina två bilder på min beige:a bugga, finns i mitt galleri, i bildtråden? Suflett sydd av mammapåvift. Supernöjd!
    fixat!!!
    William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • Azel

Har ni fortfarande åkpåse i era vagnar? Om vilka kläder har ni på barnen nu om ni har den eller inte. Så svårt tycker jag, ganska kallt på morgonen men väldigt varmt på dagen.

• Azel

Min dotter är 8 månader nu, glömde att skriva

• RååSa BuBBlan
    Azel skrev 2008-04-22 16:52:54 följande:
    Har ni fortfarande åkpåse i era vagnar? Om vilka kläder har ni på barnen nu om ni har den eller inte. Så svårt tycker jag, ganska kallt på morgonen men väldigt varmt på dagen.
    Japp! vi kör fortfarande åkpåse, inget annat på benen än byxor å sen en kofta på överkroppen å liten mössa

jacka och fleece byxor har vi med oss i varukorgen OM man skulle vilja komma upp lite o sträcka på benen
    Även på de vackraste platser växer det ogräs (AN 2001)
  • WilliamNellyJamie

japp kvar åkpåsen men har långärmad body samt byxor samt tunn overall, typ som en vindjacka över sen inget mer och tunn mössa

bor i stockholm och han är 5 mån

William -98 Nelly -04 Jamie -07
  • trebarnsliv

Tack för svaren, det blir nog ett sandfärgat parasoll.

Tänkte passa på att beställa en åkpåse också till hösten och vintern. Men vilken färg då?

Funderar på brun eller sand, men kan inte bestämma mig.

Vet ni om det kommer nya färger på åkpåse senare i år?

• Duntoffla
    Azel skrev 2008-04-22 16:52:54 följande:
     Jag har köpt en ny Bugga och har inte någon åkpåse till den (har förvisso en gammal som funkar) Använder inte någon nu. Bara filt över benen. I alla fall när det är sånt här väder. Min kille blir rätt varm fort. På överkroppen har jag body och lurvig fleecejacka.
  • bakabakalitenkaka
    jessica1979 skrev 2008-04-22 16:16:13 följande:
    WilliamNellyJamie och lilja78: OT, men skulle vilja höra med er då ni båda har engelsk/amerikansk klingande namn på era barn. Har ni nån sån anknytning? Jag funderar nämligen på Jamie till min son bara för att jag tycker det är fint helt enkelt Men vissa verkar tycka det är konstigt då både jag och sambon är helsvenska. Tycker ni det fungerar bra med era namn i Sverige, speciellt du med Jamie? Eller blir det mycket uttals/stavfel osv?
    Både jag o sambon är helsvenskar och ingen av oss har familj eller anknytning till utlandet. Vi valde Colin för att vi tyckte det var det finaste och lite annorlunda Välj det namn ni vill ha, det är ju trots allt ert barn
    Bara en gång har vi haft "problem" med namnet, på sjukhuset trodde dom att han hette conny, men det var ju bara för att dom lyssnade dåligt
    ღ Colin 2007.12.21 ღ
  • skrutthumlan2

ni vet säkert redan detta, men de har ju rea på simpleworld.30-70% (mest 30%), bla på lite bugaboo grejer som toppar etc
    såg en demin och så lite andra blandade färger. köpte ett blått bugaboo parasoll, fanns bara ett svart o grått kvar sen....
    såg dock inga bugabooåkpåsar....

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13