• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • elims

SooJuicy

ah ok
    Nu är ju inte 200kr extra så farligt iof. För det priset går jag hellre till butiken här runt hörnet. Vi vill dessutom vänta med att hämta ut vagnen tills efter förlossningen, så då är det smidigast att ha en butik nära.

men vad gucce hade fina saker förresten!

• leson76

Nej, nu måste jag höra med er.

Jag vill köpa en bugga att ha som andra vagn i ca 1 år (lilltjejen är 7 mån) OCH när hon väl börjar på dagis kommer jag använda vår brio sitty. Jag har en Brio Nova som är super att köra på grusstigar, att shoppa med samt gunga lillan till sömns i.

Var först inne på en bugaboo bee men har gått och blivit skeptiskt då det är så många som går ut på blocket efter bara ett par veckors innehav.

Jag vill ha en lätt vagn, som inte väger så mycket, som tar lite plats i bilen och som går snabbt att fälla ihop.

är det en gecko jag ska ha då?

• leson76
    elims skrev 2008-04-25 12:00:14 följande:
    SooJuicyah ok Nu är ju inte 200kr extra så farligt iof. För det priset går jag hellre till butiken här runt hörnet. Vi vill dessutom vänta med att hämta ut vagnen tills efter förlossningen, så då är det smidigast att ha en butik nära. men vad gucce hade fina saker förresten!
    Jag tycker det är lite synd att de slutat med idat och inte har så stort sortiment småfolk. De har ju fått lite konkurrens från Matador kids nu.

Håller tummarna för Gucce. Gillar dem jag å. De har ju mååååånga andra fina märken.
  • titti76

TIPS!- barnbutiken kommer att ha två stycken röda Gecko på outlet-utförsäljningen imorgon, vet inget pris.

Längtar efter sommaren
  • tjolahopp81
    Svar på #5722
    Shoegirl skrev 2008-04-25 11:50:08 följande:
    Svar på #5720Jag bytte först till Gecko och sedan till Cam som jag tycker är mer ombonad än Gecko - men också större och klumpigare (men inte alls jämfört med Brion)Bee är svårt att jämföra med då det som sagt är en sulky-
    Förmodar att det var svar på min fråga...så jag tackar så mycket ;)
  • madebyinferno

Är denim delarna förstärkta på något vis, jeans blir ju gärna sköra av solen tex

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
  • Lille Mammsen
    titti76 skrev 2008-04-25 12:19:19 följande:
    TIPS!- barnbutiken kommer att ha två stycken röda Gecko på outlet-utförsäljningen imorgon, vet inget pris.
    Du fick inge mer info om ev. tillbehör oxå??
  • Senap

Åh! Då bor du i mina gamla hemtrakter. Växte upp på Kapellgatan. *nostalgisk*

elims skrev 2008-04-25 12:00:14 följande:
    SooJuicyah ok Nu är ju inte 200kr extra så farligt iof. För det priset går jag hellre till butiken här runt hörnet. Vi vill dessutom vänta med att hämta ut vagnen tills efter förlossningen, så då är det smidigast att ha en butik nära. men vad gucce hade fina saker förresten!
    Success is the ability to go from one failure to another with no loss of enthusiasm.
  • titti76
    Lille Mammsen skrev 2008-04-25 12:41:53 följande:
    Du fick inge mer info om ev. tillbehör oxå??
    det verkade inte vara så mycket mer av Bugaboo, men hon sa att jag skulle ringa vid strax innan sex i em. Då vet de allt som ska ingå, samt priser.
    Längtar efter sommaren
  • medea08
    Shoegirl skrev 2008-04-25 11:39:22 följande:
    Svar på #5716Kontakta en återförsäljare så kan de beställa från Bugaboo som reservdel.
    Och det är alltså det enda man behöver för att en Cameleon-suflett ska kunna användas på en Frog? *nybörjare*
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13