• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • leson76

Det blev en Gecko för mig, från Barnbutiken.

Velade in i det sista om jag skulle köpa en Bee från Blocket. Mailade att jag skulle komma och kika på den en viss tid MEN när jag skulle ringa och meddela att det bidde en Gecko istället hade jag ej fått numret med mig.

Sååååååååå dåligt samvete. Hoppas inte säljaren stannat hemma och väntat Generad OCH fått hålla andra intresserade på halster. Hoppas, hoppas, hoppas hon får sålt den snabbt och smidigt.

• leson76
    Duntoffla skrev 2008-04-25 20:23:08 följande:
    Är det någon som vet om det kommer att säljas Buggaprylar på Barnbutiken outlet imorgon?
    Nej, inga buggaprylar...jo såg förresten några skötväskor men inga parasoller eller mugghållare. Sen så finns det ju en röd gecko för 5500 kr.
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-25 22:05:58 följande:
    Det blev en Gecko för mig, från Barnbutiken.Velade in i det sista om jag skulle köpa en Bee från Blocket. Mailade att jag skulle komma och kika på den en viss tid MEN när jag skulle ringa och meddela att det bidde en Gecko istället hade jag ej fått numret med mig. Sååååååååå dåligt samvete. Hoppas inte säljaren stannat hemma och väntat  OCH fått hålla andra intresserade på halster. Hoppas, hoppas, hoppas hon får sålt den snabbt och smidigt.
    har du fått svar på vad de skulle rea för Bugaboo i morrn?
  • Kajsan
    Kajsan skrev 2008-04-25 22:16:12 följande:
    har du fått svar på vad de skulle rea för Bugaboo i morrn?
    Äh men jag är för trött, glöm det där!
  • leson76
    Kajsan skrev 2008-04-25 22:18:09 följande:
    Äh men jag är för trött, glöm det där!
    De hade ganska mycket inredningsprylar och kläder (mexx bl.a) för 50%. Ingen fjuttrig rea utan rejält med grejjer OCH så långt jag såg var det 50% på allt i "butiken" utom vagnarna då som inte var nedsatta fullt lika mycket.
  • oOrosamarängerOo
    medea08 skrev 2008-04-25 17:43:43 följande:
    Låter bra! Var köpte du fästena? Har mejlat Kidzshop, men inte fått något svar därifrån. Varför har du bytt ut s-hjulen? Är cames bättre?
    Idag fick jag hem lite grejer jag beställt från kidzshoppen, sand sommarsuffla, rosa parasoll o rosa canvas sufflett. Tack thj!!
    Skrev här för ett tag sen att jag inte rek dem efter att jag inte fått svar på mail och mina ordrar uteblivit. Nu ordnade det sig iallafall

Inboxa thj här på fl istället!
  • Kajsan
    leson76 skrev 2008-04-25 22:23:46 följande:
    De hade ganska mycket inredningsprylar och kläder (mexx bl.a) för 50%. Ingen fjuttrig rea utan rejält med grejjer OCH så långt jag såg var det 50% på allt i "butiken" utom vagnarna då som inte var nedsatta fullt lika mycket.
    Men de hade smygstartat idag alltså? Jag ska dit i morrn ivarjefall!
    Är det fortfarande rea på Simpleworld? Nån som vet?
  • mrsjling

Ingen fara skedd
    Det ordnar sig nog!

leson76 skrev 2008-04-25 22:05:58 följande:
    Det blev en Gecko för mig, från Barnbutiken.Velade in i det sista om jag skulle köpa en Bee från Blocket. Mailade att jag skulle komma och kika på den en viss tid MEN när jag skulle ringa och meddela att det bidde en Gecko istället hade jag ej fått numret med mig. Sååååååååå dåligt samvete. Hoppas inte säljaren stannat hemma och väntat  OCH fått hålla andra intresserade på halster. Hoppas, hoppas, hoppas hon får sålt den snabbt och smidigt.
  • Duntoffla
    leson76 skrev 2008-04-25 22:08:20 följande:
    Nej, inga buggaprylar...jo såg förresten några skötväskor men inga parasoller eller mugghållare. Sen så finns det ju en röd gecko för 5500 kr.
     Ok. Då stannar jag nog hemma i solen istället
  • madebyinferno

Behöver lite råd tjejer

Har ju en brun bas som jag älskar men är sugen på en i denim också ska jag byta eller??? Är såååå velig just nu....

Milliam 0011 (sojaallergi), Linnéa 0509 (äggallergi) och Elias 0707 (mjölkallergi)
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13