• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • medea08
    jule skrev 2008-04-25 15:58:35 följande:
    har sufflettfästena, körde utan först men suffletten blev aningen pösig så jag köpte fästena å d e d verkligen värda. har även köpt s-hjulen till cam å har på min frog...
    Låter bra! Var köpte du fästena? Har mejlat Kidzshop, men inte fått något svar därifrån. Varför har du bytt ut s-hjulen? Är cames bättre?
  • Fröken Småland
    medea08 skrev 2008-04-25 17:43:43 följande:
    Låter bra! Var köpte du fästena? Har mejlat Kidzshop, men inte fått något svar därifrån. Varför har du bytt ut s-hjulen? Är cames bättre?
    Prova att inboxa thj här på FL istället. Det är hon som har kidzshopen, men hon hänger nog mest här och låter familjen slita *skojar*. De brukar ha fästen hemma. Cameleons swivelhjul har ställbar fjädring, som du kan ändra i takt med att barnet (och ev last) blir tyngre. Inte nödvändigt om du frågar mig.

Förra veckan skröt jag med att jag var i en butik och klämde på både offwhite och brun (har haft våta drömmar om båda lääänge) men var stark och gick ut ur butiken utan något alls. Eller ja, en Bee-sufflett blev det men det räknas väl inte? Men jag skulle inte ha varit så högmodig, för idag kom rekylen! Resultat: en brun åkpåse, en vit åkpåse och en vit topp. Men jag lyckades faktiskt pruta lite, jag tog alla tre till kassan och sa: om jag köper alla tre, får jag halva priset på den ena då? Och det fick jag .
  • SmillaMilla

Lourdes: Jättefin bugga. Men filten var ju helt underbar. Vart har du köpt den?

Mamma till Anton-03 och Svea-07
  • Lourdes
    SmillaMilla skrev 2008-04-25 19:48:09 följande:
    Lourdes: Jättefin bugga. Men filten var ju helt underbar. Vart har du köpt den?
    Tackar, filten är köpt på www.deervillage.se/
  • lewwe

Lourdes, hur trivs du med din Bee?? Saknar du att det inte finns båge? Hur är den att köra på ojämnt underlag? Jag ska köpa en extra vagn och kan inte bestämma mig för vilken. Skulle helst vilja ha en Bugga av något slag. Jag har nu en UJ men vill kunna ha min lilla tjej vänd mot mig. Tacksam för svar, jag blir lite smått galen av att inte kunna bestämma mig!!!! Vilka problem alltså....

• Lourdes
    lewwe skrev 2008-04-25 19:57:42 följande:
    Lourdes, hur trivs du med din Bee?? Saknar du att det inte finns båge? Hur är den att köra på ojämnt underlag? Jag ska köpa en extra vagn och kan inte bestämma mig för vilken. Skulle helst vilja ha en Bugga av något slag. Jag har nu en UJ men vill kunna ha min lilla tjej vänd mot mig. Tacksam för svar, jag blir lite smått galen av att inte kunna bestämma mig!!!! Vilka problem alltså....
    Jag gillar Been jätte mycket. Har den dock bara som extra vagn eftersom jag har en cameleon också. Men den är kanon att handla med, gå till lekplatsen och ha i bilen. Den är underbar att köra, lätt och funkar kanon upp och ner för trotoarkanter. Jag har inte saknat bågen alls och sonen älskar verkligen att sitta i Been! 
  • SmillaMilla
    Lourdes skrev 2008-04-25 19:49:58 följande:
    Åh nej den var ju slut, eller hm ja jag hitatr den inte där
  • lewwe

Tack för svaret!! Får se hur många sömnlösa nätter jag har framför mig innan jag bestämt mig..... skulle vilja ha en frog men är ju så svåra att få tag i!

Lourdes skrev 2008-04-25 20:05:06 följande:
  • Lourdes
    lewwe skrev 2008-04-25 20:12:46 följande:
    Tack för svaret!! Får se hur många sömnlösa nätter jag har framför mig innan jag bestämt mig..... skulle vilja ha en frog men är ju så svåra att få tag i!
    Finns ofta Frogar på Blocket! 
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13