• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • AnniPanni
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 10:12:15 följande:
    mest praktiskt låter ju brun... jag har sand bas och brun topp.. jag kommer att köra på brun. Helst så skulle jag vilja ha en turkos men det finns ju inte... ÄN
    och jag vill ha en olivgrön!Det skulle vara sååååå snyggt ju
  • Linda Al

Hej hopp allesammans! Är på gång att köpa en cameleon, och har kikat lite inne på babytraders sida. Men en sak förstår jag inte; högst upp, under varukorgen, står det inkl.btw. Om man trycker på den blir det en stor skillnad i priset... Är det nån som vet vad det innebär? Det vore ju trevligare med det billigare priset liksom

Sen funderar jag även på vad man borde beställa samtidigt. Vad tycker ni att jag inte ska missa/vad kan man inte leva utan?

Sista frågan gäller färger... Vill så sjukt gärna ha rosa (även om det inte är snyggast). Men vilket bastyg är snyggast och mest praktiskt till det? Alltså vilken färg har man mest användning av sen när man vill byta topptyg (om jag nu fattat de olika delarna rätt)?

Tusen frågor hoppas någon har svar...

• Weklund
    Linda Al skrev 2008-05-26 10:15:23 följande:
    Hej hopp allesammans! Är på gång att köpa en cameleon, och har kikat lite inne på babytraders sida. Men en sak förstår jag inte; högst upp, under varukorgen, står det inkl.btw. Om man trycker på den blir det en stor skillnad i priset... Är det nån som vet vad det innebär? Det vore ju trevligare med det billigare priset liksom
    inkl moms & utan
    (¯`°?.¸ ♥ Åker man V8 behövs ingen stereo ♥ ¸.?°´¯)
  • mallan brallan

Jo det ska jag tala om för er mina damer!
    Jag började med att pilla loss dom vita fästena för selet på baksidan, sen trockla UT selet så att det bara satt fast uppe vid axlarna liksom. För att komma åt ordentligt är man tvungen att lätta lite på dynan. Men sen är det liksom bara att tråckla!
    Det sitter ju två vertikala hål på sidan av ryggstödet, därigenom trädde jag selet å sen satte fast bak igen. Förstår ni?
    jag kan ju ta lite bilder om ni vill...

• lilla sandra
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 10:12:15 följande:
    mest praktiskt låter ju brun... jag har sand bas och brun topp.. jag kommer att köra på brun. Helst så skulle jag vilja ha en turkos men det finns ju inte... ÄN
    Ja, det mest praktiska borde bli brun... Ääh, är ju två veckor kvar, jag kommer hinna ändra mej 11 miljoner gånger.
  • MildaMaränger
    Hej hopp allesammans! Är på gång att köpa en cameleon, och har kikat lite inne på babytraders sida. Men en sak förstår jag inte; högst upp, under varukorgen, står det inkl.btw. Om man trycker på den blir det en stor skillnad i priset... Är det nån som vet vad det innebär? Det vore ju trevligare med det billigare priset liksom Sen funderar jag även på vad man borde beställa samtidigt. Vad tycker ni att jag inte ska missa/vad kan man inte leva utan? Sista frågan gäller färger... Vill så sjukt gärna ha rosa (även om det inte är snyggast). Men vilket bastyg är snyggast och mest praktiskt till det? Alltså vilken färg har man mest användning av sen när man vill byta topptyg (om jag nu fattat de olika delarna rätt)?Tusen frågor hoppas någon har svar...
    jag skulle köra på brun eller grå bas (svart finns ju tyvärr inte)

Jag beställde min vagn där + mugghållare ( skönt att slippa hålla i min stora iskalla COLA)
    och nu ångrar jag att jag inte köpte en åkpåse också...

Kan passa på att säga det att är det någon i närheten av Helsingborg som ska beställa något så vill jag gärna vara med och beställa!!!
  • Linda Al
    Weklund skrev 2008-05-26 10:17:26 följande:
    inkl moms & utan
    Måste det inte vara med moms? Varför kan man ens välja bort det? (pinsamt dålig koll)
  • AnniPanni

Hej hopp allesammans! Är på gång att köpa en cameleon, och har kikat lite inne på babytraders sida. Men en sak förstår jag inte; högst upp, under varukorgen, står det inkl.btw. Om man trycker på den blir det en stor skillnad i priset... Är det nån som vet vad det innebär? Det vore ju trevligare med det billigare priset liksom Sen funderar jag även på vad man borde beställa samtidigt. Vad tycker ni att jag inte ska missa/vad kan man inte leva utan? Sista frågan gäller färger... Vill så sjukt gärna ha rosa (även om det inte är snyggast). Men vilket bastyg är snyggast och mest praktiskt till det? Alltså vilken färg har man mest användning av sen när man vill byta topptyg (om jag nu fattat de olika delarna rätt)?Tusen frågor hoppas någon har svar...
    Jag tycker utan tvekan att den bruna basen är rååsnygg till det rosa topptyget! Sen är ju en brun bas himla lätt att matcha med andra fäger
    Jag har en grå bas o den känns rätt så trist ibland, önskar att jag hade valt en brun men men mannen ville ha svart toppklädsel på vintern o svart o brunt funkar inte så bra *mindre snyggt*)
  • MildaMaränger
    lilla sandra skrev 2008-05-26 10:19:01 följande:
    Ja, det mest praktiska borde bli brun... Ääh, är ju två veckor kvar, jag kommer hinna ändra mej 11 miljoner gånger.
    om inte annat så blir den vita brun till slut
  • mallan brallan

linda Al: jag måste faktiskt säga sand, den passar fasen till allt!
    alternativt brun, den är fruktansvärt snygg till rosa (se bildtråden)
    du måste ha mugghållaren, den är superb.
    Sen minst ett topptyg så att du kan byta lite.
    å ett parasoll!

dum fråga i den här tråden!

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13