• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • P77

Ny på tråden. Vi planerar att köpa en Bugaboo Cameleon och undrar om någon har förslag på var man ska köpa denna. Finns det sidor på nätet att beställa ifrån? Vad kostar en sådan vagn?

Har sett att många butiker i Stockholm tar 8700:- för en komplett vagn med liggdel, sittdel, regn och myggskydd. Vad betalade ni för er?

Många frågor från en ny i fältet

• Linda Al

Säljer babyland bugaboo? Man vill ju åka å kika lite extra... Nån som vet?

• P77

Har sett en på FL (Ditten och dattens) som syr olika delar till vagnar bl a bugaboo. Sök på FL medlemmar, finns även bilder och tyger i hennes bilarkiv.

trebarnsliv skrev 2008-05-26 13:10:09 följande:
    Är det någon som syr sommasufletter här, eller det kanske inte går.
  • ängeln83
    P77 skrev 2008-05-26 13:38:12 följande:
    Ny på tråden. Vi planerar att köpa en Bugaboo Cameleon och undrar om någon har förslag på var man ska köpa denna. Finns det sidor på nätet att beställa ifrån? Vad kostar en sådan vagn?Har sett att många butiker i Stockholm tar 8700:- för en komplett vagn med liggdel, sittdel, regn och myggskydd. Vad betalade ni för er?Många frågor från en ny i fältet
    Jag beställde ifrån www.babytrader.eu
    Betalade 7300 kr för komplett vagn, fraktfritt och hemkörd till min dörr.
    ø¤º°`°º¤ø,¸¸,ø¤º°LIAM°º¤ø,¸¸,ø¤º°`°º¤ø
  • jule
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 13:15:15 följande:
    VARFÖR finns inte svart bas???
    jag har!!! men jag har en frog
  • trebarnsliv
    P77 skrev 2008-05-26 13:40:03 följande:
    Har sett en på FL (Ditten och dattens) som syr olika delar till vagnar bl a bugaboo. Sök på FL medlemmar, finns även bilder och tyger i hennes bilarkiv.
    [/citat]

syr ej sufletter

Linda Al skrev 2008-05-26 13:38:37 följande:
    [citat]
    Säljer babyland bugaboo? Man vill ju åka å kika lite extra... Nån som vet?
    nej babyland säljer inte. Gå in på www.bugaboo.com och sök på återförsäljare i din stad.
  • trebarnsliv

p77 dittendatten syr inte sufletter.

• slma

hej, nagon som vet exakt hur mycket bee väger tillsammans med transportväskan? alt. vad väger en bee i den kartong man far den i när man köper den, hur stor är kartongen, nagon som vet? här ska resas till usa utan barn och en ev. inköpt bee hör ju till bagaget da, mannen vill gärna shoppa annat än vagn pastar han (jag fattar inte vad det kan vara för viktiga saker!?)

• Unna

trebarnsliv, de olika hacken för hjulen är 5, 10, 15 och 20 kg. Så för 7,5 kg som det är för dig är det bara att testa vilket som känns bäst, första eller andra hacket!

P77, jag köpte en Cam på babytrader.eu efter att ha läst om många här som beställt därifrån och rekommenderat det. Det gick jättebra, kostade 7400 totalt.
    Posten kom med den till mitt hus, men vi har ingen porttelefon, så de kunde inte kontakta mig. (Detta såg jag via postens hemsida där man kan följa leveransen av ett paket via kollinumret som Babytrader gav mig via mail efter att jag frågat). Fick avi dagen efter och hämtade den på Posten företagscenter istället.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13