• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • jule

mallan brallan skrev 2008-05-26 10:17:54 följande:

Jo det ska jag tala om för er mina damer!Jag började med att pilla loss dom vita fästena för selet på baksidan, sen trockla UT selet så att det bara satt fast uppe vid axlarna liksom. För att komma åt ordentligt är man tvungen att lätta lite på dynan. Men sen är det liksom bara att tråckla!Det sitter ju två vertikala hål på sidan av ryggstödet, därigenom trädde jag selet å sen satte fast bak igen. Förstår ni? jag kan ju ta lite bilder om ni vill...
    ser att du e offline nu men du GÄRNA bilder min amningshjärna fixar inte denna beskrivning helt....
  • Lourdes
    mallan brallan skrev 2008-05-26 10:17:54 följande:
    Jo det ska jag tala om för er mina damer!Jag började med att pilla loss dom vita fästena för selet på baksidan, sen trockla UT selet så att det bara satt fast uppe vid axlarna liksom. För att komma åt ordentligt är man tvungen att lätta lite på dynan. Men sen är det liksom bara att tråckla!Det sitter ju två vertikala hål på sidan av ryggstödet, därigenom trädde jag selet å sen satte fast bak igen. Förstår ni? jag kan ju ta lite bilder om ni vill...
    Ja gärna bilder!
  • medea08
    fröken ida skrev 2008-05-26 10:47:13 följande:
    Apropå kombos så såg jag jag en kombo i helgen som jag första gången faktiskt inte gillade. De hade orange bas och blå topp. Lite för mycket även för mig som älskar färg.Vad tycker ni jag ska ha för färg på parasollet?? Jag har sandbas, röd topp och röd åkpåse.
    Sand, röd eller svart!
  • MildaMaränger
    fröken ida skrev 2008-05-26 10:47:13 följande:
    Apropå kombos så såg jag jag en kombo i helgen som jag första gången faktiskt inte gillade. De hade orange bas och blå topp. Lite för mycket även för mig som älskar färg.Vad tycker ni jag ska ha för färg på parasollet?? Jag har sandbas, röd topp och röd åkpåse.
    jag skulle nog köra på beige ifall du skulle vilja byta ut toppen sen. och så tror jag att den är snyggare om den skulle bli blekt av solen
  • Lottetottan

Hej tjejer!

Jag befarar att jag fått punktering på höger framdäck. Bromsen funkar inte, och det spelar ingen roll hur mycket jag pumpar in luft, däcket fylls inte ändå... Vad göra? Åka till en cykelhandlare, barnvagnsbutik eller har ni något bra tips på hur man snabbt och lätt kan lösa det ändå? Är ju beroende av vagnen, så snabbaste lösningen tas tacksamt emot!

ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
  • jule
    Lottetottan skrev 2008-05-26 11:03:56 följande:
    Hej tjejer!Jag befarar att jag fått punktering på höger framdäck. Bromsen funkar inte, och det spelar ingen roll hur mycket jag pumpar in luft, däcket fylls inte ändå... Vad göra? Åka till en cykelhandlare, barnvagnsbutik eller har ni något bra tips på hur man snabbt och lätt kan lösa det ändå? Är ju beroende av vagnen, så snabbaste lösningen tas tacksamt emot!
    nu hänger jaginte med alls, har du terränghjulen på ?
  • Lottetottan

Eh, oj, menade naturligtvis högre BAKdäck!! Generad Får skylla på att jag har skrutten i knät samtidigt som jag skriver här, och ha är väääääldigt rörlig nu!

ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
  • jule

hehe ja då e jag med... ja d verkar ju som att du fått punka men jag vet inte hur man ordnar sånt...ledsen... nu måste jag tyvärr sticka å hämta min stora på dagis... hoppas att d löser sig för dig iaf

• Mstery

lottetottan

babyland eller liknande, cykelaffär eller ett sånt där laga själv kit som man har till cyklar.. har samma problem själv. jag tänkte prova cykelaffären idag

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13