• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Emmsan
    fröken ida skrev 2008-05-26 11:59:08 följande:
    sand-offwhite hade jag velat haft om inte sambon vägrat så jag röstar på den kombonInfinite Joy skrev 2008-05-26 11:54:41 följande:
    tog oxå sand offwhite på min.. tyckte att jag såg grå offwhite öööverallt ;)
  • Mamma2001

har haft sand/brun och den är superfin
    Även sand/offwhite är kanonsnygg!

-I Love Pink-
  • Unna

Av de alternativen tycker jag grå/offwhite är snyggast. Har sett en sån på stan och den var riktigt snygg.

Har själv en grå/brun och är supernöjd. Gillar alltså brunt, så brun/offwhite kanske är snyggt, men jag vet ju inte hur det ser ut i verkligheten.
    Sand/brun är ju så vanligt... Och sand/offwhite blir ju väldigt ljust, så gillar man det blir nog det snyggt också. Ett helt annat intryck skulle det ju ge.

Men som sagt, grå/offwhite är min åsikt!

Infinite Joy skrev 2008-05-26 11:54:41 följande:

Och nu, efter åtminstone 1 månads funderande och velande på färgväl så ska jag ikväll klicka iväg mig cam-beställning.Mina alternativ var:sand-brunsand-offwhitebrun-offwhitegrå-offwhiteJisses, vad jag har velat fram och tillbaka, hit och dit. Sand-brun såg ut att segra, men har nu gjort en helomvändning till grå-offwhite. Ännu finns tid kvar att ändra mig några gånger så kom gärna med åsikter om ni har lust.
  • jompa
    Och nu, efter åtminstone 1 månads funderande och velande på färgväl så ska jag ikväll klicka iväg mig cam-beställning.Mina alternativ var:sand-brunsand-offwhitebrun-offwhitegrå-offwhiteJisses, vad jag har velat fram och tillbaka, hit och dit. Sand-brun såg ut att segra, men har nu gjort en helomvändning till grå-offwhite. Ännu finns tid kvar att ändra mig några gånger så kom gärna med åsikter om ni har lust.
    Sand/brun tycker jag
  • Infinite Joy

Gah, ni gör det svårt igen. Men det är trots allt ett viktigt beslut :)

Där vi bor nu finn inte så många bb så jag håller verkligen inte koll på vad som är vanligt. Flyttar dock till vår nya villa i Enskede om 1 månad cirkus och då lär jag rulla vagn i stan lite oftare så det är bra att bli informerad i förväg.

• sweetlina

ja skulle ha tagit grå/offwhite av de alternativen du gav, själva ska vi nog ta o köpa grå/röd tror ja

• trebarnsliv

Ställer frågan som vanligt igen

Jag undrar vilket hack jag ska ha på fjädringen. Jag har en cameleon och min lilla väger nu 5445 g. Ska jag ha hack 1 eller 2?

Min varukorg är inte lastad med mer än ett safeman lås, men jag har en skötväska som väger ca 2 kg.

• trebarnsliv

Är det någon som syr sommasufletter här, eller det kanske inte går.

• Liinda83

Jag hade tagit sand-offwhite eller brun-offwhite.(brun-sand är skitsnyggt med!!
    Personligen tycker jag den grå basen är så tråkig
    så den hade jag dissat.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13