• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • Lourdes
    Lottetottan skrev 2008-05-26 11:03:56 följande:
    Hej tjejer!Jag befarar att jag fått punktering på höger framdäck. Bromsen funkar inte, och det spelar ingen roll hur mycket jag pumpar in luft, däcket fylls inte ändå... Vad göra? Åka till en cykelhandlare, barnvagnsbutik eller har ni något bra tips på hur man snabbt och lätt kan lösa det ändå? Är ju beroende av vagnen, så snabbaste lösningen tas tacksamt emot!
    Jag har bara fått punka en gång och då gick jag med vagnen till en cykelaffär så lagades det när jag var där, tog 5 minuter och kostade under 100 kr..
  • Unna

Nää, känner att det är en dum fråga, men hur tar man av topplocket till Cam?! Vet inte om jag vågar testa mer nu, vill inte göra fel. Som sagt, känner mig dum...

• Lottetottan

Tack tjejer! Då blir det att bege sig till cykelaffären då! Hoppas de kan hjälpa en snabbt, för var gör jag av lilleman under tiden? Guuud, vad beroende man är av vagnen upptäcker man plötsligt när något sådant här händer... Ja, ja, det går ju att lösa i alla fall!! Återigen, tack för snabba svar!

ღღღღ Stolt mamma till en liten Elton den 10/10-07!! ღღღღ
  • Mamma2001
    Unna skrev 2008-05-26 11:37:19 följande:
    Nää, känner att det är en dum fråga, men hur tar man av topplocket till Cam?! Vet inte om jag vågar testa mer nu, vill inte göra fel. Som sagt, känner mig dum...
    dra bara runt hela dragkedjan... som när du öppnar en jacka
    -I Love Pink-
  • Unna

Joo, men det är ju två sidor som.... nä nu gick det!!! Jag drog bara den ena "öppnaren" (Vad fasen heter det?! Tydligen helt gravidtrög i huvudet just nu...!) till slutet av dragkedjan, man var tvungen att ta bägge "öppnarna" till änden samtidigt!

Tack...!

Mamma2001 skrev 2008-05-26 11:41:05 följande:
    dra bara runt hela dragkedjan... som när du öppnar en jacka
  • Mamma2001
    Unna skrev 2008-05-26 11:46:31 följande:
    Joo, men det är ju två sidor som.... nä nu gick det!!! Jag drog bara den ena "öppnaren" (Vad fasen heter det?! Tydligen helt gravidtrög i huvudet just nu...!) till slutet av dragkedjan, man var tvungen att ta bägge "öppnarna" till änden samtidigt!Tack...!
    precis
    -I Love Pink-
  • Infinite Joy

Och nu, efter åtminstone 1 månads funderande och velande på färgväl så ska jag ikväll klicka iväg mig cam-beställning.

Mina alternativ var:

sand-brun
    sand-offwhite
    brun-offwhite
    grå-offwhite

Jisses, vad jag har velat fram och tillbaka, hit och dit. Sand-brun såg ut att segra, men har nu gjort en helomvändning till grå-offwhite. Ännu finns tid kvar att ändra mig några gånger så kom gärna med åsikter om ni har lust.

• MildaMaränger
    Infinite Joy skrev 2008-05-26 11:54:41 följande:
    Och nu, efter åtminstone 1 månads funderande och velande på färgväl så ska jag ikväll klicka iväg mig cam-beställning.Mina alternativ var:sand-brunsand-offwhitebrun-offwhitegrå-offwhiteJisses, vad jag har velat fram och tillbaka, hit och dit. Sand-brun såg ut att segra, men har nu gjort en helomvändning till grå-offwhite. Ännu finns tid kvar att ändra mig några gånger så kom gärna med åsikter om ni har lust.
    jag har en sand/brun...

http://mildamaranger.blogspot.com/search/label/barn
  • fröken ida

sand-offwhite hade jag velat haft om inte sambon vägrat så jag röstar på den kombon

Infinite Joy skrev 2008-05-26 11:54:41 följande:

Och nu, efter åtminstone 1 månads funderande och velande på färgväl så ska jag ikväll klicka iväg mig cam-beställning.Mina alternativ var:sand-brunsand-offwhitebrun-offwhitegrå-offwhiteJisses, vad jag har velat fram och tillbaka, hit och dit. Sand-brun såg ut att segra, men har nu gjort en helomvändning till grå-offwhite. Ännu finns tid kvar att ändra mig några gånger så kom gärna med åsikter om ni har lust.
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13