• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • lilla sandra
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 10:20:27 följande:
    om inte annat så blir den vita brun till slut
    Mjo, fullt möjligt...
  • Linda Al
    MildaMaränger skrev 2008-05-26 10:19:20 följande:
    jag skulle köra på brun eller grå bas (svart finns ju tyvärr inte)Jag beställde min vagn där + mugghållare ( skönt att slippa hålla i min stora iskalla COLA)och nu ångrar jag att jag inte köpte en åkpåse också... Kan passa på att säga det att är det någon i närheten av Helsingborg som ska beställa något så vill jag gärna vara med och beställa!!!
    Rackarns, det är precis de färgerna jag vacklar mellan
    Åkpåse är jag helt inne på!
    Tyvärr bor jag i sthlm

Vad gav du för ditt (i euro)?
  • Linda Al

mallan brallan skrev 2008-05-26 10:20:40 följande:

linda Al: jag måste faktiskt säga sand, den passar fasen till allt!alternativt brun, den är fruktansvärt snygg till rosa (se bildtråden)du måste ha mugghållaren, den är superb.Sen minst ett topptyg så att du kan byta lite.å ett parasoll!dum fråga i den här tråden!
    Haha, ja det är ju så jag känner också. Gjorde ett litet försök att sålla lite, alternativt att kunna säga till maken att "joooo, enligt Experterna, som ju har stenkoll, kaaaaan man inte leva utan..."
  • Duntoffla
    Linda Al skrev 2008-05-26 10:15:23 följande:
    Hej hopp allesammans! Är på gång att köpa en cameleon, och har kikat lite inne på babytraders sida. Men en sak förstår jag inte; högst upp, under varukorgen, står det inkl.btw. Om man trycker på den blir det en stor skillnad i priset... Är det nån som vet vad det innebär? Det vore ju trevligare med det billigare priset liksom Sen funderar jag även på vad man borde beställa samtidigt. Vad tycker ni att jag inte ska missa/vad kan man inte leva utan? Sista frågan gäller färger... Vill så sjukt gärna ha rosa (även om det inte är snyggast). Men vilket bastyg är snyggast och mest praktiskt till det? Alltså vilken färg har man mest användning av sen när man vill byta topptyg (om jag nu fattat de olika delarna rätt)?Tusen frågor hoppas någon har svar...
    Jag har sandbas och tycker att det passar bra till många andra toppfärger. Så det kan jag rekomendera. Mugghållare är toppen, åkpåse om du ska ha en till hösten,parasoll kanske?

Jag har beställt från BT. BTW är nog holländska för moms. Om dy trycker på engelsk text så står det nämligt VAT (moms)
    Älskade Noel
  • Duntoffla
    Duntoffla skrev 2008-05-26 10:30:41 följande:
    Jag har sandbas och tycker att det passar bra till många andra toppfärger. Så det kan jag rekomendera. Mugghållare är toppen, åkpåse om du ska ha en till hösten,parasoll kanske?Jag har beställt från BT. BTW är nog holländska för moms. Om dy trycker på engelsk text så står det nämligt VAT (moms)
    Dy= du på stockholmska
    Älskade Noel
  • MildaMaränger
    Linda Al skrev 2008-05-26 10:23:32 följande:
    Rackarns, det är precis de färgerna jag vacklar mellan Åkpåse är jag helt inne på!Tyvärr bor jag i sthlm Vad gav du för ditt (i euro)?
    typ 7500 tror jag
  • MildaMaränger
    Linda Al skrev 2008-05-26 10:23:32 följande:
    Rackarns, det är precis de färgerna jag vacklar mellan Åkpåse är jag helt inne på!Tyvärr bor jag i sthlm Vad gav du för ditt (i euro)?
    i euro... ingen aning...
  • Emmsan
    Linda Al skrev 2008-05-26 10:19:32 följande:
    Måste det inte vara med moms? Varför kan man ens välja bort det? (pinsamt dålig koll)
    kollade sidan nu och om man bor utanför europa kan man handla utan moms dvs taxfree blev ju lite nervis nu när man betalade inkl
  • fröken ida

Apropå kombos så såg jag jag en kombo i helgen som jag första gången faktiskt inte gillade. De hade orange bas och blå topp. Lite för mycket även för mig som älskar färg.

Vad tycker ni jag ska ha för färg på parasollet?? Jag har sandbas, röd topp och röd åkpåse.

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13