• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • lilla sandra
    idacathrine skrev 2008-05-26 18:04:26 följande:
    Offwhite parasoll??lilla sandra skrev 2008-05-26 17:18:06 följande:
    Ja jag har funderat på det med... står nog mest o velar mellan offwhit i brun.. Kan inte bestämma mej... Blir alla bugga-ägare såhär veliga?!
  • Noiis

Nu har jag äntligen sålt min Gecko (som dock bara var nån månad gammal ;) ) och köpt en cameleon... Snacka om stor skillnad! Men jag är jätte nöjd!
    Sitter och kollar efter klädsel, och den korkade frågan studsar upp... Varför finns topklädseln i fleece? Nån speciell anledning eller bara för att dom tycker att de e snyggt? Känns lite opraktiskt med en fleece top... framför allt så här års när man grillar mycket å så..

• Amanda
    mamma2003 skrev 2008-05-26 17:09:46 följande:
    Japp.AsfaltsBlomma: Väskan som liknar Skip*hop är antagligen från Gaia & Ko.Lottetottan: Hur gick det med din punka? När jag skulle pumpa mitt hjul första gången så trodde jag att pumpen var sönder. Men till slut så upptäckte jag att ventilen åkt ner i fälgen så att pumpens "pigg" som öppnar ventilen inte bottnade. Så om du inte kommit iväg till någon cykelaffär ännu så kolla först om du kan dra upp ventilen lite mer.Amanda: Fanns det några åkpåsar kvar på Simpleworld?
    Det fanns inga Bugaboo åkpåsar men det fanns OTH-åkpåsar och Simpleworld-åkpåsar.
  • Krokodil
    martina78 skrev 2008-05-22 23:44:57 följande:
    Nu har jag ju inte testat kiddyboarden, har en äldre variant men den passar inte, men det är nog en marginell skillnad på ståytan skulle jag tro och tyvärr så säljer inte "min" butik den så jag kan kolla IRL heller Eftersom buggans rem redan hänger där så stör jag mig inte på att det hänger en till Beror ju iofs på vad för väska du har kanske men jag tycker nog inte det stör direkt och den är nog varken mer eller mindre jobbig än buggans upphängning heller... Buggans är ju en resårsnodd men buggyboardens är ju ett vanligt nylonband och om man jämför dem så föredrar jag nog buggyboardens...Om du ska ha pallen så blir det ju buggans och ska du inte det röstar jag för någon av buggy eller kiddyboard, kanske det är prisskillnad mellan dem som avgör också?
    Tack för dina råd! Har fortfarande inte kunnat testa Buggans egna. Men lyckades prova en KiddyBoard i butik, dock utan sonen... Det var ju helt ok att gå bakom KiddyBoarden för fötterna fick plats under. Sambon kanske skulle föredra BuggyBoard för den är ju bredare och han har ju bredare fötter. Har nu beställt själva vagnen (Cameleon) i alla fall. Och så fort de får in BuggyBoard och KiddyBoard ska vi gå och testa vilken som verkar bäst. Känns bra att ha kommit ner till två alternativ!!!
  • änglamamma

passar alltså kiddyboarden på cammen?? har en gammal sån o den passar inte... men jag tycker på o avhängninge verkar bättre på kiddyboarden än baggyboarden....vore ju kanon om den passar!!

är det så?

Krokodil skrev 2008-05-26 18:48:20 följande:
    Tack för dina råd! Har fortfarande inte kunnat testa Buggans egna. Men lyckades prova en KiddyBoard i butik, dock utan sonen... Det var ju helt ok att gå bakom KiddyBoarden för fötterna fick plats under. Sambon kanske skulle föredra BuggyBoard för den är ju bredare och han har ju bredare fötter. Har nu beställt själva vagnen (Cameleon) i alla fall. Och så fort de får in BuggyBoard och KiddyBoard ska vi gå och testa vilken som verkar bäst. Känns bra att ha kommit ner till två alternativ!!!
  • trebarnsliv

Noas mamma skrev 2008-05-26 18:13:23 följande:

Nu har jag äntligen sålt min Gecko (som dock bara var nån månad gammal ;) ) och köpt en cameleon... Snacka om stor skillnad! Men jag är jätte nöjd! Sitter och kollar efter klädsel, och den korkade frågan studsar upp... Varför finns topklädseln i fleece? Nån speciell anledning eller bara för att dom tycker att de e snyggt? Känns lite opraktiskt med en fleece top... framför allt så här års när man grillar mycket å så..
    Finns canvastoppar också.

www.kidzshop.se t.ex
  • trebarnsliv
    trebarnsliv skrev 2008-05-26 17:01:54 följande:
    nån som har bild på oioi hobo invändigt både med och utan packning. Vad rymmer den.
    Puffar
  • trebarnsliv

Funkar hotmail om man vill va med i bytestråden.

• Micjah

Har bestämt mig för att sälja av lite gamla grejor så jag kan köpa nytt

Vad kan man sätta för pris på en brun klädsel, knappt använd suflett, sitt och liggdelslock helt oanvända..

OBS! Ingen annons!!!

• Infinite Joy

Lutar år sand-offwhite nu.... eller grå-offwhite..... eller brun-offwhite.... gah. Måste ju bestämma mig....

Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13