martina78 skrev 2008-05-22 23:44:57 följande:
Nu har jag ju inte testat kiddyboarden, har en äldre variant men den passar inte, men det är nog en marginell skillnad på ståytan skulle jag tro och tyvärr så säljer inte "min" butik den så jag kan kolla IRL heller Eftersom buggans rem redan hänger där så stör jag mig inte på att det hänger en till Beror ju iofs på vad för väska du har kanske men jag tycker nog inte det stör direkt och den är nog varken mer eller mindre jobbig än buggans upphängning heller... Buggans är ju en resårsnodd men buggyboardens är ju ett vanligt nylonband och om man jämför dem så föredrar jag nog buggyboardens...Om du ska ha pallen så blir det ju buggans och ska du inte det röstar jag för någon av buggy eller kiddyboard, kanske det är prisskillnad mellan dem som avgör också?
Tack för dina råd! Har fortfarande inte kunnat testa Buggans egna. Men lyckades prova en KiddyBoard i butik, dock utan sonen... Det var ju helt ok att gå bakom KiddyBoarden för fötterna fick plats under. Sambon kanske skulle föredra BuggyBoard för den är ju bredare och han har ju bredare fötter. Har nu beställt själva vagnen (Cameleon) i alla fall. Och så fort de får in BuggyBoard och KiddyBoard ska vi gå och testa vilken som verkar bäst. Känns bra att ha kommit ner till två alternativ!!!