• Bellahhh

Bugaboo tråden nr 13

Officiell hemsida: www.bugaboo.com
    Bugaboo:s modeller: Gecko, Frog (säljs numera bara i USA), Cameleon, Bee

Här har vi syjuntatråden:
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m22154182.html

Här är bilder på våra vrålåk:
    www.familjeliv.se/Forum-11-241/m26683166.html

Läs gärna här innan du ställer frågor i tråden:
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-06 22:08
    Ny bildtråd!
    www.familjeliv.se/Forum-3-141/m29524610.html
    Min familj är finast
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-05 07:50
    Inboxa Kajsan ang. bytesmailinglistan om du vill vara med!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-05 21:15
    NY BILDTRÅD!

www.familjeliv.se/Forum-3-141/m30341163.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-05-15 23:45
    OBS FEL LÄNK OVAN! Nya BILDTRÅDEN : www.familjeliv.se/Forum-3-141/m32431862.html
  • Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13
  • fröken ida
    trebarnsliv skrev 2008-05-26 19:41:29 följande:
    Puffar
    Jag har lagt in två bilder på min OiOi Hobo i mitt fotogalleri med och utan grejer. Det var svårt att ta nått kort som blev bra. Jag får i vart fall plats med det mesta som jag känner att jag har behov av. Flaskvärmaren, ibland med ersättning, skötdynan, extra jacka till Edvin, min plånbok, mobil, almanacka, våtservetter, tetra med ersättning, lite krämer, torklappar, blöjor och sen lite annat krafs till mig som mobil, nycklar osv.

Säg till när du kollat så jag kan ta bort bilderna
  • Infinite Joy

Klickar man bara fast fästen för maxi-cosi? Och är det samma till cam och bee? Undrar om det är enkelt att byta mellan vagnarna eller om två uppsättningar krävs?

Samma fråga om mugghållaren?

Och sist... är bb egna ståbräda bäst? Är Tinytotstolen användbar eller bara onödig?

• Lourdes
    Infinite Joy skrev 2008-05-26 20:12:47 följande:
    Klickar man bara fast fästen för maxi-cosi? Och är det samma till cam och bee? Undrar om det är enkelt att byta mellan vagnarna eller om två uppsättningar krävs?Samma fråga om mugghållaren?Och sist... är bb egna ståbräda bäst? Är Tinytotstolen användbar eller bara onödig?
    Det är olika fästen för Bee och Cam till Maxi-cosi. Mugghållaren får du olika fästen till så du kan byta mellan vagnarna..
  • Isanna
    Azel skrev 2008-05-26 17:10:27 följande:
    VART??? Har en kompis som kan skicka till mig
    Massköp tack! En till mig med! Pretty please?!
  • trebarnsliv

fröken ida skrev 2008-05-26 20:10:47 följande:

Jag har lagt in två bilder på min OiOi Hobo i mitt fotogalleri med och utan grejer. Det var svårt att ta nått kort som blev bra. Jag får i vart fall plats med det mesta som jag känner att jag har behov av. Flaskvärmaren, ibland med ersättning, skötdynan, extra jacka till Edvin, min plånbok, mobil, almanacka, våtservetter, tetra med ersättning, lite krämer, torklappar, blöjor och sen lite annat krafs till mig som mobil, nycklar osv.Säg till när du kollat så jag kan ta bort bilderna
    Nu har jag tittat. Tack!!!

Ser ut att rymma mycket. Var beställde du din?
  • Kajsan

Idag har jag sålt av så mycket bugabootillbehör att jag verkligen var VÄRD en ny pärla , lite OT i denna tråd, men den är fiiin ( Och jag tänker INTE sälja mina Buggor bara för att jag köpt denna! var inte oroliga )
    Bild finns i galleriet

• mallan brallan

Kajsan: :-O Är du otrogen?!
    Vill du veta en hemlis? Jag har oxå sneglat på UJ... Men bara sneglat!
    Jag är iallafall Bugaboo trogen.

• Boppan78

Hej :)

Min sambo och jag är på jakt efter en Buggaboo Cameleon och är i valet och kvalet om vi ska köpa nytt eller begagnat.

Vi har hittat en bra vagn på Blocket, men säljaren har inget kvitto. Vad tycker ni, kan man köpa en begagnad Bugga -07 utan kvitto? Känns litet riskabelt även om märket ju ska vara slitstarkt. Har man otur händer massa saker med vagnen och utan kvitto gäller väl inte garantin??

Tacksam för svar!

• leson76
    Noas mamma skrev 2008-05-26 18:13:23 följande:
    Nu har jag äntligen sålt min Gecko (som dock bara var nån månad gammal ;) ) och köpt en cameleon... Snacka om stor skillnad! Men jag är jätte nöjd! Sitter och kollar efter klädsel, och den korkade frågan studsar upp... Varför finns topklädseln i fleece? Nån speciell anledning eller bara för att dom tycker att de e snyggt? Känns lite opraktiskt med en fleece top... framför allt så här års när man grillar mycket å så..
    Vilka är skillnaderna, enligt dig?
Svar på tråden Bugaboo tråden nr 13