• Tania

Små silla simmar i stim

Men seriöst... jag börjar på resfeber... hjälp mig att fylla handbagage och stora bagaget.

Handbagage:

Spel till Melle
    Röda kudden till Melle
    Kudde till Charlie
    Filt till Charlie
    Hörlurar
    extrakläder till Charlie
    Blöjor
    Våtservetter
    Plastpåsar
    Nappflaska
    burkgröt
    fruktburk
    sked
    haklapp
    Microburk
    Datorn
    Kamera
    Laddare
    nappar
    napphållare
    Videokamera
    sladdar till laddare

Stooora bagaget

Kläder till alla
    Badkläder
    välling
    Flaskor
    sked
    sack n seat
    Blöjor
    nappar

Hjälp mig fylla på!

• Tania
    rullgardinsflikkan skrev 2008-06-02 10:13:28 följande:
    Haha jag vet inte va fan som händer!!!Shit han är så sjukt fin,,,fast det är ju han också *suck*Den ena bor i Danmark jobbar som lastbilschafför och är 38 bast..SeanDen andra bor här i stan har eget företag, unge och är 31 bast...MagnusSean är jag stensäker på att han är ett otroligt säkert kort men Magnus bor ju här och har allt jäkligt ordnat för sig..Suck måste jag välja nu?? Kan jag inte vänta ett tagSen är det ju den stackars artonåriga killen från Lerum som är tokkär i migMY GOD DO HELP ME
    usch.. jag blir trött bara av at läsa om alla killar.. urk... tur att man är gift!
  • Tania
    Donna69 skrev 2008-06-02 10:26:00 följande:
    shiiit tania......jag har nog resfeber ÅT dig...huga....
    ja jag måste ringa Ving!!
  • Tania
    rullgardinsflikkan skrev 2008-06-02 11:27:28 följande:
    Hmmm jaha....Jag är lycklig iaf
    men du har ju ett par år på dig innan du är 30 också...

vem vet... du kankse är gift när du når min nuvarande ålder.
  • Tania

Ett till råd eller typ tips...

Magnus hade en unge sen tidigare... dvs han har redan lämnat en familj tidigare... vad säger att han inte gör det igen...

men jag tänker långsiktigt jag....

• Tania
    rullgardinsflikkan skrev 2008-06-02 11:35:57 följande:
    Fast han har ju inte lämnat en familj tidigare utan familjen/tjejen lämnade honom
    ok ja men då är det ju en annan sak...
  • Tania
    Theresa1 skrev 2008-06-02 12:02:59 följande:
    Tania:din kvinnogris Varför tänkte du att det var han sm drog?Föresten nu grisar jag med... Var för drog hon? Vill du ha båda exakt lika mycket rullis? Vem tänker du på först när du vaknar? Jag hade safat o tagit svennen Jag tänker att om man är så satt man kan lämna allt för en kvinna på 2 röda är man lite eldig o oförsiktig... Det verkar romantiskt men de brukar inte vara de bästa Det säger MIN erfarenhet. DIN kan ju säga ngt helt annat haha. Dåda är säkert kalas killar Rullis!
    Hahaha... ja du... killar är svin helt enkelt... haha.. nädå.. men det är ju oftast killarna som drar det är ju ingen nyhet. Särskillt när det finns barn med i bilden.

Eller så har de fallen samlats runt mig allihopa hahaha...
  • Tania

Jag hade nog också satsat på Magnus även fast han har en unge... om det inte fanns nåt annat val....

eller.. nä... jag skulle inte välja en kille som har barn i bagaget... fast... det är ju jag.

• Tania

Nu har jag i alla fall kollat upp med mat på/till resan... *pust*

• Tania
    rullgardinsflikkan skrev 2008-06-02 12:46:24 följande:
    Fast tänk om det nu någongång skulle skita sig mellan dig och Micke tänk va hemskt om killarna dissade dig för att du har ungar sen innan?Nä huvva tur som fan att inte alla tänker så...då skulle jag ju få sitta här tills jag dör
    Ja fast alla gör ju inte det... men JAG gör det. JAG vill inte ha en kille med släp.

Jag ser ju på min syrra och hennes sambo som har barn... han har inte bara barn utan han har barn och ett ex som alltid kommer att vara där. Förstår du vad jag menar?

JAG vill inte ha det så och om jag kan så ser jag till att jag aldrig får så. Och eftersom man styr över sitt eget liv så vet jag att jag aldrig kommer att ha det så...

Jag skulle inte vilja ha ett annat barns mamma i "familjen".
Svar på tråden Små silla simmar i stim