• Schnooglewookiemush

"White trash"

Börjar du också bli less på att höra uttrycket "White Trash", som forcerar här på familjeliv?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-03-12 13:20
    Eftersom några inte förstår vad jag menar i min trådstart, så gör jag om den.

Börjar du också bli less på att benämningen White Trash används onödigt mycket, i konstiga sammanhang?
    Så som barnnamn, skinnsoffor, rökare... etc.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden "White trash"
  • vadskajaghetadå

jag trodde henns barn hette kevin och melissa?

BF 5 juli
  • tea1982
    Amanda us skrev 2008-03-12 16:28:55 följande:
    Har hört folk sagt "WT" och Kevin, Liam, Zimon (med just z), Alex, Tiffany osv...och det känns fånigt måste jag säga.Visste faktiskt inte att linda rosings son heter Liam ärligt talat...=)
    Haha näe, där brast min teori.. Fast jag fattar inte heller det där med att döpa sina barn till så otroligt "balla" grejer (just Zimon ska jag hålla käften om då min bonus heter Izabelle..=) men jag tycker faktiskt att det är lite... eeh.. lägre-samhällsklass att döpa sina barn till skumma Z-namn (typ Zenith, har jag sett en. Och Zarrah).. kom igen, varför spöka ut vackra namn?
    Liam e ju skitpoppis, då e alltså halva Sverige WT?? :)
    Men att det är WT att döpa sina barn till skumma saker, det vill jag inte påstå. Snarare en konstig trend som satts av Hollywoodstjärnor som många eftersträvar att bli som.
  • tea1982
    tea1982 skrev 2008-03-12 16:20:36 följande:
    Känner en tjej som har en son som heter Kevin och hon är inte White Trash. Undrar om inte just Kevin-sjukan startades av JUST Linda Rosing? Typ - om Lindas barn heter det - då är det WT. Vet inte hur vissa resonerar, men logiskt är det ju inte.Om jag själv skulle komma på WT-namn så vore det mer som "D´Troy" eller "D´Sean" eller nåt sånt. Såg även ett exempel på någon som stavade sitt namn med Lvin. Namnet var "LEVIN". LOGISKT??
    Jag skrev att han heter Kevin.
  • vadskajaghetadå
    tea1982 skrev 2008-03-12 16:33:29 följande:
    Jag skrev att han heter Kevin.
    haha
    BF 5 juli
  • tea1982
    sannispannisen skrev 2008-03-12 16:34:52 följande:
    haha
    Det vet väl ALLA *slänger med håret*

Haha
  • Amanda us
    tea1982 skrev 2008-03-12 16:33:10 följande:
    Haha näe, där brast min teori.. Fast jag fattar inte heller det där med att döpa sina barn till så otroligt "balla" grejer (just Zimon ska jag hålla käften om då min bonus heter Izabelle..=) men jag tycker faktiskt att det är lite... eeh.. lägre-samhällsklass att döpa sina barn till skumma Z-namn (typ Zenith, har jag sett en. Och Zarrah).. kom igen, varför spöka ut vackra namn? Liam e ju skitpoppis, då e alltså halva Sverige WT?? :)Men att det är WT att döpa sina barn till skumma saker, det vill jag inte påstå. Snarare en konstig trend som satts av Hollywoodstjärnor som många eftersträvar att bli som.
    Men tänkt Zara Phillips av England då...hennes mormor är Drottnin Elisabeth II, längre från WT kan man väl inte komma! och hon heter just Zara (med Z).

Jo, det är sant...men ibland kan man ju faktiskt gilla ett namn för att man gillar det och det behöver inte byta något mer än att man just gillar det.
    Jag gillar namnet Cooper och skulle kunna tänka mig döpa mitt barn till det om jag ska ha fler barn! inte ser jag mig som wt för det=) hehe.
    Zimon är faktiskt inte en så ovanlig stavning heller utan det fanns tom personer i ryska kungahuset som har heta det.
  • vadskajaghetadå

vad fick du namnet liam ifrån??

BF 5 juli
  • ThisIsMe

Nej, jag är inte trött på det. Det är ett passande uttryck för vissa personer.

Svar på tråden "White trash"