• T T

Tatuera barn

Har sett en skitsnygg tatuering som skulle passa min dotter jättebra..Det är ju inne med döskallar på barn nu så jag tänkte att hon skulle få en döskalle på överarmen..

Är det fel att tatuera in en döskall eller ska jag ta ett annat motiv..

Tips tack frän en orolig mor

• Svar på tråden Tatuera barn
  • Rintintin
    Emmel skrev 2008-03-12 13:27:41 följande:
    Jag skulle nog satsa på en tatuering där det står Brittney Spears (stavas?). Man ska ju tatuera saker som ligger i tiden och aldrig försvinner ;0)//Emme
    Spelar ingen roll hur man stavar hennes namn. En felstavad tatuering är ju bara ännu mer unik och speciell.
  • Valkyriah

På armen??Förvånad
    Ge flickstackaren en maffig ryggtavla istället.

Innerst inne är vi alla hårdrockare
  • No way

Ah, du menar en sån ja!! nej det vill man ju förståss inte.. Orange?

siamusen skrev 2008-03-12 13:29:16 följande:
    Aaaaa..fast tänk om hon blir en sån där vare nu heter bara fôr att man inte tog en tjej-färg liksom.
    *Kärlek*
  • varfördåför

slå på stort och låt tex cat vonn dee göra den, hon har ju ändå ett långt liv framför sig att ha tatueringen.. du kan ju dra av resan och tatuerings kostnaderna på alla framtida födelsedagar och jular!

• MalinI

Va är imponerad. 4 sïdor och inget.. Men är du knäpp, inte kan man tatuera sitt barn. Barnmisshandel Vad är du för mamma egentligen

Börjar folk förstå vad sandlådan är eller? Då är det ju inte lika kul längre

Mamma till Lucas, Nelly & Cim
  • Mandi74
    Valkyriah skrev 2008-03-12 13:29:55 följande:
    På armen??Ge flickstackaren en maffig ryggtavla istället.
    Tycker som du, varför mesa sig på det viset.. Lika bra att göra det ordentligt med en gång!
    Don't knock masturbation, it's sex with someone I love.
  • T T
    MalinI skrev 2008-03-12 13:35:13 följande:
    Va är imponerad. 4 sïdor och inget.. Men är du knäpp, inte kan man tatuera sitt barn. Barnmisshandel Vad är du för mamma egentligen Börjar folk förstå vad sandlådan är eller? Då är det ju inte lika kul längre
    Är besviken faktiskt
  • Emmel

Du har så rätt, så rätt :0)

Jag vet ett stort Elvis fan som tatuerade Elvis P. Tyvärr så hamnade bokstäverna för nära varandra så nu står det Elvisp!
    Men den tatueringen är nog väldigt unik i alla fall.

Rintintin skrev 2008-03-12 13:29:36 följande:
    Spelar ingen roll hur man stavar hennes namn. En felstavad tatuering är ju bara ännu mer unik och speciell.
  • Valkyriah
    Mandi74 skrev 2008-03-12 13:36:13 följande:
    Tycker som du, varför mesa sig på det viset.. Lika bra att göra det ordentligt med en gång!
    Ja,eller hur?
    Det vet väl alla,det är bara fjantar som gaddar sig på armen..

Vill du att din dotter ska ses som en fjant ts,va,va,va ,VAAA?

Innerst inne är vi alla hårdrockare
Svar på tråden Tatuera barn