• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Solaika
    JFL skrev 2008-03-27 21:33:26 följande:
    Kul Solaika
    Ja! Jättekul.. o jättenervöst.. rosor.. *gulp*
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • JFL

Nu ska jag sova. Måste baka en tårta imorgon och jag har inte ens gjort botten idag Fundersam Tur att det är en enkel tårta. en repris på chokladfrukttårtan

Godnatt

I ღ cakes
  • Fru Humla

ååå lycka till!
    och jag som ska på weekend i sthlm med min kompis nu när vi båda fyllt 30. och kommer därmed inte kunna titta på dina bilder förrän på söndag kväll....
    men kul ska vi ha iaf.
    tror det kommer gå bra för dig för som min 6 åring säger om allting "det rockar FETT"
    du rockar fett!

JFL skrev 2008-03-27 16:23:23 följande:
    PS längtar efter imorgon kväll då jag kommer kunna lägga upp den här
    kommentera gärna Celiine Collection i mitt galleri....tackar ödmjukast
  • greeneyes

men åh, jag har ju missat taxens tävlingen, nån som har en länk? måste ju in och kika ju!!

jag har en beställning på en bröllopstårta (ca 90pers) i mitten på juni, men de som ska ha den har ingen aaaaning och inget tema osv.. enda kommentaren var att "om syrenerna blommar så ska vi duka med det".. ser framför mig ett önskemål om riktigt 90-tals syrenlila tårta *ryser*... nej, jag ska försöka styra dem lite grann.. så det blir nån tårta man kan ha i sitt galleri utan att skämmas.. haha!
    Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • JFL
    greeneyes skrev 2008-03-28 08:51:33 följande:
    men åh, jag har ju missat taxens tävlingen, nån som har en länk? måste ju in och kika ju!!jag har en beställning på en bröllopstårta (ca 90pers) i mitten på juni, men de som ska ha den har ingen aaaaning och inget tema osv.. enda kommentaren var att "om syrenerna blommar så ska vi duka med det".. ser framför mig ett önskemål om riktigt 90-tals syrenlila tårta *ryser*... nej, jag ska försöka styra dem lite grann.. så det blir nån tårta man kan ha i sitt galleri utan att skämmas.. haha!
    Spännande med bröllopståran. Ja du måste nog styra de massor så att de får en bra tårta och du vet hur du ska göra

cake.taxens.se/index.htm gå in på inspiration och där finns en länk till gallerierna (- finns säkert annat sätt att komma dit på) och där kan du hitta tävlingen
    I ღ cakes
  • JFL

Är så här härligt nervös just nu Lite extra pirr i magen, ingen vilja att äta frukost och sånt. Mysigt.

Har tårtbotten i ugnen och väntar på att Greeneyes ska hämta upp mig/möta upp mig och att klockan ska bli tillräkligt så att jag kan ta mig ner till C&D.
    Jag sov jättegott inatt, men nu känner jag att det börjar dra ihop sig.

I ღ cakes
  • annis41
    JFL skrev 2008-03-28 10:21:54 följande:
    Är så här härligt nervös just nu Lite extra pirr i magen, ingen vilja att äta frukost och sånt. Mysigt.Har tårtbotten i ugnen och väntar på att Greeneyes ska hämta upp mig/möta upp mig och att klockan ska bli tillräkligt så att jag kan ta mig ner till C&D.Jag sov jättegott inatt, men nu känner jag att det börjar dra ihop sig.
    Usch vad jag är avis på alla er som ska till C&D idag o se alla tårtor. Själv får jag nöja mig med att åka till Tårtdesign i Halmstad, men det är ju nåt iaf. Ha så roligt tjejer och ta massor av kort.
  • MariaX m 2

Hello girls!

Nu är ni väl alla på C&D och kollar in vackra tårtor... Suck, jag skulle gärna oxå åkt... men jag ska ju dit imorgon iofs !!

Här kommer helgens tårta, en tårta för att fira en 60-åring. Blommorna, som ni kanske ser, är nyponrosor och kaprifol. Blev inte helt nöjd, men buketten ska ju inte vara så stor så den fick bli så som den blev. En bra sak är att jag verkar ha fått lite kläm på hur man spritsar, det känns bra

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Solaika

Som alltid Maria.. Jättefin!! Älskar dina tårtor!

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
Svar på tråden Sockerpullornas tråd