Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
Pannkakan: Vad kul att du börjar komma in i svängen också
Kul att du har fått förfrågningar och att det är tårtor på G.
Annis: Gör det inte för svårt bara. Du vet jag älskar ju stilrena enkla tårtor ![]()
JFL. Trist med hlsfluss! Men vad skönt att du inte behöver känna dej stressad ändå!
Pannkis: Gitarren kommer säkert inte vara någr problem för dej. Det är ju egentligen bara en figurtårt med lite detaljer på
Kommer gå jättebra!!
Hmm.. jag hade kanske inte berättat om pyret för er??
hmm.. ja, ja, NU vet ni!
Tack för lla gratultioner! Jag har ju precis fått veta att jg har PCO och tt jag med största sanorlikhet inte skulle kunna få någon mera bebis utan hormonell hjälp. Så jag kan ju säga att vi blev GLATT överraskade!
Idag har mäklaren vrit här, så nu kommer våran lägenhet snrt ut på hemnet! Håll tummrna för att den blir såld snabbt!! Jag känner mej lite nervös över det där... vill inte sitta med två boenden när sommrn kommer ju..
Längtar SÅÅÅ efter att få tårta lite, men har ju inte tiiiid!!
Men snart så...
JFL: Längtar tills jag får se ditt fina mästerverk. Är helt övertygad om att du tar hem första pris, utan tvekan.
Pannkis: Ska genast in och titta.
Ankmor: Nu är ju ändå helgen över, har du hittat inspirtionen än?
Själv känner jag att jag har så mycket ideér,men ingen tid att genomföra de. Och det är trist också.
Har inte gjort en tårta sen i OKTOBER!!!!
Riktigt tråkigt!
Ha en härlig dag allesammans!
Kraaam!
Tussa: Men åh, det visste inte jag att du väntade en liten. Grattis!!!! 
Jessica: Nejdå, det kommer jag inte, det kommer vara sååå fina tårtor där.
Kommer du ihåg hur mysigt det var att gå runt att titta på tårtorna tillsammans på Sthlm cakeshow och stå och lyssna på Carol? Synd att det inte är på en lördag denna invigning så att man hade kunnat komma ett helt gäng
Nej det finns inte riktigt tid för tårtor längre ![]()
Tussa: då säger jag ännu större GRATTIS
Har ju själv pco, och fick äta hormoner för att få min lilla tjejer, så jag vet vilka tankar som väcks av ett sånt besked. men kan tillägga att jag nu efter att ha fått henne verkar ha blivit helt regelbunden, så sånt kan rätta till sig lite grann det med ![]()
JIPPI!!!