• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • MariaX m 2

Men det är klart jag ska tacka er iaf för era snälla ord, tack! Jag håller med, bebisarna blir himla söta med den formen. Tur att ni inte ser kroppen på dom...

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Fru Humla

heej!
    tack för länken ankmor

kommentera gärna Celiine Collection i mitt galleri....tackar ödmjukast
  • Ankmor
    MariaX m 2 skrev 2008-03-20 18:30:39 följande:
    JFL - Vet precis hur det känns Här blir det inte ens nån påsktårta, har ju tre tårtor på beställning till imorgon så det känns lite jobbigt. Men kanske i slutet på helgen... Ankmor - Vilka finns kvar då? Pannkakan, rimmis, Flingan... hmmm... UWO, är hon kvar? Vi är säkert fler som jag bara inte tänker på just nu i tårtdimman. Jag fixar dom jag nämnde iaf Här är en bild på mina bebisar till imorgon. Visst ser det ut som din i plast JFL?
    UWO är inte kvar - hon har kvar sin pres men inte här inne
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Ankmor

Så där ja, nu har jag inboxat ett par till - gick igenom två gamla trådar...

• Ankmor
    jessica6 skrev 2008-03-20 19:14:03 följande:
    Hej tjejer!Tusen tack, Maria att du kom att tänka på mig också.Skulle skriva inlägg idag och kunder för allt i världen inte komma på varför det inte gick. Hahaha, tills jag tittade lite noggrannare och såg att tråden var stängd.Snacka om noll koll!Vilka söta bebisar, Maria! Du är så himla duktig!Det var några fler jag skulle kommentera till, men det var i gamla tråden, så jag får gå tillbaka dit och se om jag kommer ihåg vad det var.Ja, just det....jag ska också gå på kurs hos Tårtdecor i april...sockerblommor.Visst var det Tussa och Ankmor som skulle dit? Då ses vi där!!!JFL: Ska du inte hänga på? De är så himla duktiga och  trevliga där!Kram på er tjejer!Hoppas ni får en jättetrevlig påsk!!!!
    Såg detta nu...
    Vilken av dem?
    Vi skall gå den 12/4 Orkidé & Primula.
    Vore kul att träffas
  • Pannkakan

Tack MariaX och Ankmor för länken.
    Kul att nånn "saknar" en lite i allafall och vill att man ska kunna hitta "hem" igen.

Maria och Sexy - jag har mailat er. Om ni inte fått mail kan ni väll hojta till så jag kan skicka på nytt. Har skickat via vanlig e-post.

Maria: Jättesöta bebisar. Helt underbara.

Jag har en tårta beställd till nästa helg - en gitarr. En röd Fender stratocaster.
    Någon som gjort som har massor av bra tips att komma med?
    Tussa? *Hånglar upp Tussa och tar mig lite friheter för att få henne på sharing mode*

It isn't who you love, it's HOW you love. Genitalia is simply God's way of accessorizing
  • Solaika

Pannkisen! Klart att du är saknad!!

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Sexymala

TACK Maria och Ankmor för länken! Vad söta ni är!!

Nu är jag hemkommen från lite utekväll med dans.. hm.. haha.. själv! sambon stanna kvar en stund till. Blir nog till o diska lite här.. luktar öl o sprit som tusan! Blä! Egentligen boorde jag inte greja med tårtan nu, men VILL ju! Haha.. jaja, vi får se vad klockan blir när jag städat! Annars blir det tårtbak hela dagen imorgon! Bottnen klara iaf!

Ha en bra natt!!

• JFL

Hej, Ni har hittat hit! Åh tack!

är så himla trött på allt just nu

jobbar långa sena dagar, barnen somnat aldrig, igår somnade 2-åringen kl 23!!! Jag får aldrig någon fritid, aldrig tid för tårtor eller hemmet.

Skönt att jag är ledig i 4 dagar nu. Ikväll ska jag göra löjromstårtan till påsklunchen och sen påsktårtan.
    Ska göra den superenkel: Chokladbottnar (inget fusk), hela hallon -lättsockrade, vaniljgrädde med apelsinessensi och gul marsipan som jag redan har kavlat på jobbet och rullat ihop och tagit med hem

Fusk, fusk, fusk! Men jag hinner inte!!!!!!!

Det viktiga är att den blir god, äver utan krångliga hallonmousser och apelsinmousse.

Maria: Åh vilka söta!!! Ja verkligen!!!!

I ღ cakes
  • Tussa76

Hej, hej allihopa!!
    Nu är jag också här!

Jessica6 Vad kul att du med ska gå kursen! Skulle vara jättekul att ses ju!

Pannkis: Alltid på sharing mode för dej ju! Kyss men... vet inte riktigt om jg har så mycket tips, tyvärr. Med din känsla för detaljer kommer den att bli supertuff!

JFL: *kramar om* vet hur det känns... Det är verkligen frustrerande att aldrig någonsin ha tid med det man vill! Här blir det ingen påsktårta alls...Från kl 21 ikväll har jag 30 timmar på jobbet att göra i påskhelgen.. Familjehögtid? Bah!!

Svar på tråden Sockerpullornas tråd