Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
Men det är klart jag ska tacka er iaf för era snälla ord, tack! Jag håller med, bebisarna blir himla söta med den formen. Tur att ni inte ser kroppen på dom... ![]()
heej!
tack för länken ankmor ![]()
Så där ja, nu har jag inboxat ett par till - gick igenom två gamla trådar...
Tack MariaX och Ankmor för länken.
Kul att nånn "saknar" en lite i allafall och vill att man ska kunna hitta "hem" igen.
Maria och Sexy - jag har mailat er. Om ni inte fått mail kan ni väll hojta till så jag kan skicka på nytt. Har skickat via vanlig e-post.
Maria: Jättesöta bebisar. Helt underbara.
Jag har en tårta beställd till nästa helg - en gitarr. En röd Fender stratocaster.
Någon som gjort som har massor av bra tips att komma med?
Tussa? *Hånglar upp Tussa och tar mig lite friheter för att få henne på sharing mode*
Pannkisen! Klart att du är saknad!!
TACK Maria och Ankmor för länken! Vad söta ni är!!
Nu är jag hemkommen från lite utekväll med dans.. hm.. haha.. själv! sambon stanna kvar en stund till. Blir nog till o diska lite här.. luktar öl o sprit som tusan! Blä! Egentligen boorde jag inte greja med tårtan nu, men VILL ju! Haha.. jaja, vi får se vad klockan blir när jag städat! Annars blir det tårtbak hela dagen imorgon! Bottnen klara iaf!
Ha en bra natt!!
Hej, Ni har hittat hit!
Åh tack!
är så himla trött på allt just nu
jobbar långa sena dagar, barnen somnat aldrig, igår somnade 2-åringen kl 23!!! Jag får aldrig någon fritid, aldrig tid för tårtor eller hemmet.
Skönt att jag är ledig i 4 dagar nu. Ikväll ska jag göra löjromstårtan till påsklunchen och sen påsktårtan.
Ska göra den superenkel: Chokladbottnar (inget fusk), hela hallon -lättsockrade, vaniljgrädde med apelsinessensi och gul marsipan som jag redan har kavlat på jobbet och rullat ihop och tagit med hem
Fusk, fusk, fusk! Men jag hinner inte!!!!!!!
Det viktiga är att den blir god, äver utan krångliga hallonmousser och apelsinmousse.
Maria: Åh vilka söta!!! Ja verkligen!!!!
Hej, hej allihopa!!
Nu är jag också här!
Jessica6 Vad kul att du med ska gå kursen! Skulle vara jättekul att ses ju!
Pannkis: Alltid på sharing mode för dej ju!
men... vet inte riktigt om jg har så mycket tips, tyvärr. Med din känsla för detaljer kommer den att bli supertuff!
JFL: *kramar om* vet hur det känns... Det är verkligen frustrerande att aldrig någonsin ha tid med det man vill! Här blir det ingen påsktårta alls...Från kl 21 ikväll har jag 30 timmar på jobbet att göra i påskhelgen..
Familjehögtid? Bah!!