Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
DÄÄÄR vaa den ju
hihi, har fått en beställning här på FL av en tjej som ska gifta sig april NÄSTA ÅR... haha, snacka om vara ute i god tid! *smickrad*
Jaha. Stressade klart tårtan igår fast jag var trött och "dålig" så att det bara skulle vara monteringen av allt idag.
Sen tittade jag mig i spegeln i halsen och konstaterade att jag har nog halsfluss. Visst har jag det! 3 h hos doktorn bekräftade det. Så nu sitter jag hemma i lugn och ro och har tårtan klart (ja förutom monteringen, men det gör jag imorgon innan jag lämnar in den)
Positivt är att jag faktiskt har tid att göra födelsedagstårtan till lillebror nu.
Greeneyes: Så smickrande!
Hejsan tjejer!!
Jag har fått en beställning till den 4:e på en tårta till 30 pers. Det är en kille som fyller 40 år och hans intressen är fotboll, hockey och rally. Nån som har tips på dekoration? Själv är jag helt tom i huvudet..... 
Annis: Åh det ä'r ju så svårt. Mitt tips är att du koncentrerar dig på 1 sak inte alla tre.
Ska du göra 3 små 10 bitars eller en stor långpanna för 30 pers? Det påverkar hur du dekorerar.
Annis: Det var en kul ide. Men om du är dålig på att modellera kanske du bara ska göra kortet, ev en hand som håller den.
Sen kan du även måla en rallyflagga och lägga på.