Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
Fick den i ett mms från en väninna... ![]()
Jaha så var påskafton gjord. JAg klev upp 8 i morse för att börja med tårtan. Den blev faktiskt bra. Lite missnöjd med mjölfläckarna som var på marsipanen men jag kunde inte få bort dem så det fick vara. Ska se om jag lyckas få med den i tävlingen, vore kul. Ska bli kul att se alla tårtor på taxens sen
Barnen sover kvar hos mina föräldrar så imorgon ska jag ta itu med C&D-tävlingstårtan. Har massor av pill med den att göra och det måste göras utan barnen. Egentligen hade jag tänkt att börja redan i kväll och jag är faktiskt lite sugen, men nu har jag druckit lite vin och timmen är sen. Det blir bättre om jag börjar imorgon, annars kommer jag bara ha sönder pastillagen igen. Har redan 3 lagningar på den
MariaX: Klart de var nöjda, de är ljuvliga!
God morgon flickor! Här tårtas det *ler* Jag ska snällt vänta tills efter vårat påsklov och sen ska jag också bidra med en tårta!
JFL: Har tävlingen varit?
Morrn morrn
Tack JFL
!! Jag hoppas de blev nöjda, jag nojjar över hårstrån och sånt men det är väl klart att det gick bra. Tänk vet ni, ett långt äckligt hårtstrå mitt i tårtan när man skär... *bläk* Man tar ju alla försiktighetsmått men nåt sånt KAN ju hända ändå.
Kul att tårta, jag vill oxå
!!! Egen design är ju alltid roligast, ska bli jättekul att se din tårta nästa vecka *iiiihhh* det är nästa vecka vi ska på kurs!!!
rimmis - Kul att tårta igen
Vilken tävling menar du? Taxens tror jag det var senaste dag idag...? Och C&D-tävlingen är nästa helg ![]()
Halloj tjejer!
Oj, vad ni är aktiva.
JFL: Ska bli så skoj att se ditt bidrag!! Det kommer bli jättebra, som alltid!
Vad är temat i år?
Tussa: Jag ska gå både på lördag och söndag. Ska bli så kul! Och så skoj det ska bli att träffa er IRL!!!
Maria: Klart de blir nöjda, kan inte tänka mig annat. Du är ju så himla duktig!
Nej, nu ska jag in och titta på alla tårtbilder i tråden.
Kram på er!