Sockerpullornas tråd
Annis: Åh det ä'r ju så svårt. Mitt tips är att du koncentrerar dig på 1 sak inte alla tre.
Ska du göra 3 små 10 bitars eller en stor långpanna för 30 pers? Det påverkar hur du dekorerar.
Annis: Åh det ä'r ju så svårt. Mitt tips är att du koncentrerar dig på 1 sak inte alla tre.
Ska du göra 3 små 10 bitars eller en stor långpanna för 30 pers? Det påverkar hur du dekorerar.
Annis: Det var en kul ide. Men om du är dålig på att modellera kanske du bara ska göra kortet, ev en hand som håller den.
Sen kan du även måla en rallyflagga och lägga på.
Pannkakan: Vad kul att du börjar komma in i svängen också
Kul att du har fått förfrågningar och att det är tårtor på G.
Annis: Gör det inte för svårt bara. Du vet jag älskar ju stilrena enkla tårtor ![]()
Tussa: Men åh, det visste inte jag att du väntade en liten. Grattis!!!! 
Jessica: Nejdå, det kommer jag inte, det kommer vara sååå fina tårtor där.
Kommer du ihåg hur mysigt det var att gå runt att titta på tårtorna tillsammans på Sthlm cakeshow och stå och lyssna på Carol? Synd att det inte är på en lördag denna invigning så att man hade kunnat komma ett helt gäng
Nej det finns inte riktigt tid för tårtor längre ![]()
Alltså nu är jag nervös.
Sitter på påklädd och ska åka ner och lämna in tårtan. JAg har inga bra tävlingsnerver. 
.............
Jobbigt.
Tack Annis.
Nu är den lämnad. Hon stog utanför och tog emot varor så det vart ingen stor grej av inlämningen. Herregud, jag känner Anette sedan länge och ändå känns det konstigt när man ska lämna in en tårta till henne
. Jag lämnade över den och vi pratade lite om den och sedan gick jag där ifrån och det kändes bra. Nu kan jag inte göra nått åt saken, nu är allt klart. Blir väl nervös imorgon när jag ska på utställningen igen, det är så nervpirrande att se sitt konstverk bland andras
Jag lovar att jag ska ta många bilder
Hoppas det blir fint väder imorgon, hon hade jättestora fina förnset och det verkar vara en stor och ljus lokal
= Bra bilder ![]()
PS längtar efter imorgon kväll då jag kommer kunna lägga upp den här ![]()
Kul Solaika ![]()