Sockerpullornas tråd
Ja bilden är underbar!!
Hehe, han är ALLTID glad när han träffar mig, och det är det som räknas
Godnatt
Ja bilden är underbar!!
Hehe, han är ALLTID glad när han träffar mig, och det är det som räknas
Godnatt
Jag håller med Aiwendil, tror att Ankmors tårta blir godast, iallafall mer i vuxensmak
Din dotter kommer säkert tycka att sin är godast ![]()
Skärpning Anna, skulle Anna säga
Man måste få släppa på sina "förbud" ibland och lyxa lite. Då blir man en lyckligare människa.
Jag har just kommit hem från en Kickoff för hela centrumet (80-tals fest
). De festar som bäst just nu men jag fick chansen att bli hemkörd och jag tog den. Skönt att komma hem i tid och lägga mig. Har bara druckigt ett glas vin och en ouzo, men jag känner att det räcker gott och väl
.
)
G-E: Heeeej vännen. Nej det är ju det jag inte har, tyvärr. Har inte gjort någon arbetsbeskrivning på dem.
Rimmis: Har du firefox måste du klicka upp bilden i ditt galleri till ett nytt fönster och markera bilden och kopiera. Sedan klistra in bilden i tråden. ![]()
MariaX: Fin tårta. Älskar den tjocka stammen på rosen och det snedskurna snittet, hur har du byggt upp stammen?
Rimmis: Strålande att det funkar. Vad stor Alicia har blivit
G-E: Jo jag har semester, 3 v i juli. Har inte bokat in än exakta dagar för Skåne och landet men det är där vi kommer vara mest
.
Jag har orkideer på tork i galleriet men det är bara enstaka och inga bilder med hur jag har gjort dem. Det är till Moogns svarta bröllopstårta.
Nu är det dax att visa upp mina finaste skapelser
:

Hihi tack.
Jo jag har anv mig av det gamla hederliga gen-verktyget. Elsa gjorde jag till exakt kopia av mig själv (enklast så), verktyget funkade så bra på Elsa så jag anv det på Alice också och hennes lockar börjar framträda nu. Jag har testat lite olika färger på hudtonerna, gav Alice en brunare färg eftersom Elsas blev lite för ljus.
Aiwendil: Kram!
G-E :Det var det fräckaste!!!!

Annis: Lycka till, jag är inte avundsjuk på dig, ibland blir det bara för mycket. Hoppas att du kan hålla upp glädjen och skapandet hela vägen.
Maria: Oj, nej så tungt. Ibland blir det tvära kast i livet. Kram.
Aiwendil: Tack 
Ankmor: Åh vad trevligt, jag hälsar definitivt tillbaka om du "springer på" henne igen ![]()