Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
sexymala: kan du inte spritsa nåt snyggt mönster, var det inte rimmis som gjort nåt liknande? typ vit tårta med svart eller mörkbrunt mönster? *glömsk*
*tillbaka från snokandet i rimmis galleri*
japp, den tårtan är så tooooksnygg - den med målat svart mönster!
men kan du inte färga med brun pastafärg då?
Hello girls, hoppas ni har haft en härlig vecka i solen 
Var det nån som märkte att jag surade lite i tråttråden igår
? Jag blir faktiskt irriterad på att man (läs jag) engagerar sig i att titta på allas tårtor och kommenterar dom men ingen verkar bry sig. Jag skulle vilja ha tillbaka lite av stämningen som vi hade förra året när folk faktiskt brydde sig om varann och varandras alster. Men men, det är kanske bara att ge upp...
Som tur är har vi ju denna tråden
!!
Det här är min tårta för dagen (2 varianter på den). En tårta till mannens jobb, fylld med kokos- och limemousse.

Lite enklare dekorationer

Maria: Jisses, vilken bukett! Ja, om inte du kommer frivilligt till sockerpullsträffen så kommer jag och kidnappar dig och SLÄPAR med dig dit, hahaha! Finner inga ord!!!!
Jag har bokat in helgen i almanackan och än så länge ser det ut som jag kan åka, jag har bil så några får jättegärna åka med mig från Stockholm. Greeneyes: du är redan inbokad
Är det någon som gjort jordgubb/rabarbermousse? Några tips?
Ska göra sonens tårta nästa vecka och behöver lite ideer på fyllningar! Ingen inspiration här inte! Usch!
Kram på er!
Har ni sett Greeneyes "kalles kaviar"-tårta??? Gå in och titta på den, hur häftig som helst!!!
Bara ett litet tips!