Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
Jessica: ååh, tack, jag blev faktiskt väldigt nöjd med kalles kaviar-tårtan också
o klart vi ska samåka!
maria: även jag är heeeeelt stum av beundran, speciellt första buketten var fantastiskt ljuvlig o vacker *öser adjektiv*
maraschino: *skickar massor av kramar* hoppas du mår lite bättre snart.. kanske ut o sitta lite vid lekparken - så sonen kan vara aktiv o du kan ligga på bänken?
Maria: Men, åh... så tjusigt.. *suktar*
Tårtkanterna var jättefina... blad??
Fortsatt trevlig lördag!
Tack så mkt Aiwendil, annis41, Maraschino, greeneyes och rimmis
, det är såå kul att höra att ni gillar mina blommor
!!
Aiwendil - Precis, det är så man lär sig och blir peppad
Jag tar en sväng in i stora tråden ibland när jag är på svarar-humör
Maraschino - ååå din stackare, inte kul att vara sjuk och så
Hoppas du blir frisk snart och att du slipper gå över tiden
rimmis - Jaa, kanten är blad, såg den idén i en bok och tyckte det var fint
Solaika - Vad har du för utstickare och så? Just gerbera är inte så svårt om man bara går med på att de inte ser helt livslika ut
Men det underlättar om man har bra utstickare och bra fp ![]()
Hej mina vänner. Jag vet att jag inte har varit inne här på länge för min vecka har varit lång och jobbig. Arbetsveckan slutade inte så bra heller då vi blev väckta tidigt på fredagsmorgonen av dagispersonalen som meddelade att vi inte kunde lämna barn på dagis pga att dagis hade brunnit.
Så hela gårdagen var ganska förvirrande.
Men idag har livet varit bättre, jag fick biljett till bagerimässan i torsdags och gick dit själv idag. Strosade och pratade med en massa branschfolk. Det har varit superkul, fått en massa prover bla på muffinsformar och så fick jag 2 (!!!) rullar spritspåsar
Jag var i paradiset
Jag har skrivit lite om branden i min personliga blogg om ni är nyfikna.
MariaX: Fantastiska hibiskusblommor!! Jag fattar inte hur du gör!
Solaika: Jag har en bildserie i galleriet hur jag gör mina gerbera. Dock inga texter...
www.familjeliv.se/hem/jfl/galleri.php&cur_album=T%E5rtor+%26+dekorationer
på er allihop! ankmor:
ja, man får lära sig att hålla tyst ibland, annars riskerar man att förolämpa någon.. men visst är det svårt
JFL: åh, fyyy.. jag hörde om det på nyheterna o misstänkte att det var tjejernas dagis, men hoppades in i det sista att det inte var så.. usch vad hemskt
men kul dock med mässan, synd att du inte drog med mig ![]()