• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • greeneyes

JFL: usch, ja misstolka mig rätt, men ögoninflammationen kanske kom i rättan stund...  hur ska de göra annars, barnen måste ju får gå på dagis?!

ÅÅÅHHH, jag måste bara berätta, en kollega var i USA, och ajg skickade med lite önskemål om tårtsaker, och jag fick grejerna idag! Hon hade köpt en fyrpack med hjärtformar, en animal-form och lite småsaker såsom bake-easy från Wilton.. Allt till ett totalt pris av 400kr, sååå billigt! Ska se om jag hittar lite länkar!
    Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • rimmis

Jag gick inte efter något recept Flört Jag kokade vaniljcreme och mixade torkade lavendel i det och sedan passerade och blandade tillsammans med hallon och som en vanlig hallonmousse.

Kan inte påstå att jag är någon fantast av lavendel. Det är ganska speciellt med blomsmak. Men jag hoppas på att hitta någon annan blomma som jag faller för. Jag vill verkligen tycka om blommor *ler* Och att kombinera med annat är också svårt. Men övning ger färdighet heter det ju...

Kanske viol kan vara gott? Ros och jordgubb tror jag ju stenhårt på Skrattande

Solaika:
    håller med de andra.. den vart jättebra även om bakgrunden inte var svart!
    Tussa: Tack.... söt du är!

• JFL
    greeneyes skrev 2008-04-28 15:51:27 följande:
    JFL: usch, ja misstolka mig rätt, men ögoninflammationen kanske kom i rättan stund...  hur ska de göra annars, barnen måste ju får gå på dagis? !ÅÅÅHHH, jag måste bara berätta, en kollega var i USA, och ajg skickade med lite önskemål om tårtsaker, och jag fick grejerna idag! Hon hade köpt en fyrpack med hjärtformar, en animal-form och lite småsaker såsom bake-easy från Wilton.. Allt till ett totalt pris av 400kr, sååå billigt! Ska se om jag hittar lite länkar!
    Du har rätt, men jag känner att jag egentligten inte har tid att vara hemma med tjejerna. Men det är sant, det känns bättre att ringa till jobbet och säga att jag måste vara hemma pga sjukdom än att Elsa är utan dagisplats.
    Alice avdelning funkar fortfarande, det är bara Elsas och en avdelning till som måste saneras. De ska få gå på ett tillfälligt dagis i Folketshus mitt i centrum och denna vecka arbetar personalen hårt med att rädda dit det som går att rädda och köpa nytt av det som är förstört och ta det till nya lokalen så att de kan ha "fungerande" verksamhet fr.o.m. nästa vecka.
    I ღ cakes
  • Solaika

Tack rimmis

Hörrni.. om ni skulle trilla över en gammal leksaksbrandbil eller dockskåpsdockor i bra skick till en billig peng så får ni jättegärna hojta till. Bröllopstårtan till augusti ska nämligen ha en brandbil med dockor som brudpar istället för ett klassiskt brudpar

Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Solaika

Jag är ARG!!!!!!!!!!!!!
    Mammas o pappas idiotj***l till granne har anmält dom för vanvård av hundarna. Jag är så arg så jag skakar!
    Tre hundar bor i deras hus:
    Pontus, familjens hund är 15 år gammal. Vilken vanvårdad hund blir så gammal? Han får allt gott att äta som man kan tänka sig för en hund. Allt annat än vanvårdad!
    Isac, lillasysters hund som bor där eftersom syrran far runt världen över o bor hemma däremellan. Han är kräsen o äter lite dåligt.. Då MATAR mamma honom ur handen för att han ska få i sig mat. Nej, förstår ni, han är vanvårdad.
    Tobias, mitt stora pälsmonster, bor oxå där eftersom han inte trivs som ensamhund eller i lägenhet i stan. Han är lite nervös och konflikträdd pga mitt ex som misshandlade både honom och mig när Tobias va runt 1 år. Det finns INGENSTANS där Tobias är så trygg och lugn som hos mina föräldrar. Inte ens hos mig lixom. Ja, usch så vanvårdad han är.

Dom får mat, promenader, vara ute i trädgården när dom önskar, sällskap av både varandra och människor i stort sett hela tiden. Dom får den medicin dom behöver om dom är sjuka. Tobias får sitt levaxin två gånger om dagen varje dag 365 dagar om året.

Vanvårdad.. Den karln är inte värd vatten!

Sorry för OT men jag är sååå förbannad!

• Sexymala

Solaika

Jag förstår din ilska! Det finns knäppa människor runt om i världen, tro mig. Jag vet!

Hur går man vidare nu då? Vilka kopplas in?

Hoppas allt löser sig!

• Solaika
    Sexymala skrev 2008-04-29 21:04:17 följande:
    SolaikaJag förstår din ilska! Det finns knäppa människor runt om i världen, tro mig. Jag vet!Hur går man vidare nu då? Vilka kopplas in?Hoppas allt löser sig!
    Dom har varit där från kommunen o kollat o konstaterat att det är friska, glada hundar. Det enda dom påpekade va att Pontus klor va oklippta. Jag försöker få mamma o pappa att göra en motanmälan. Det är både förtal och kränkning!
  • JFL

Nu ligger dagens 3 olika cupcakes i mitt galleri och i bildtråden

Solaika: Men åh!!! Det finns idioter överallt Skrikandes Förstår att du vart arg. Undar varför han tyckte att hundarna var vanvårdade? Bille han bara jävlas eller hande han verkligen inbillat sig det?

I ღ cakes
  • Ankmor
    JFL skrev 2008-04-29 22:50:30 följande:
    Nu ligger dagens 3 olika cupcakes i mitt galleri och i bildtråden Solaika: Men åh!!! Det finns idioter överallt Förstår att du vart arg. Undar varför han tyckte att hundarna var vanvårdade? Bille han bara jävlas eller hande han verkligen inbillat sig det?
    Alltså, jag vill också ha! Ser goda ut!

Solaika: Den siste idioten är inte född än.
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
Svar på tråden Sockerpullornas tråd