Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
JFL: usch, ja misstolka mig rätt, men ögoninflammationen kanske kom i rättan stund...
hur ska de göra annars, barnen måste ju får gå på dagis?!
www.wilton.com/store/site/product.cfm&fid=3E32E1FE-475A-BAC0-53DB8D5CC8E8EF11
Jag gick inte efter något recept
Jag kokade vaniljcreme och mixade torkade lavendel i det och sedan passerade och blandade tillsammans med hallon och som en vanlig hallonmousse.
Kan inte påstå att jag är någon fantast av lavendel. Det är ganska speciellt med blomsmak. Men jag hoppas på att hitta någon annan blomma som jag faller för. Jag vill verkligen tycka om blommor *ler* Och att kombinera med annat är också svårt. Men övning ger färdighet heter det ju...
Kanske viol kan vara gott? Ros och jordgubb tror jag ju stenhårt på 
Solaika: håller med de andra.. den vart jättebra även om bakgrunden inte var svart!
Tussa: Tack.... söt du är!
Tack rimmis
Hörrni.. om ni skulle trilla över en gammal leksaksbrandbil eller dockskåpsdockor i bra skick till en billig peng så får ni jättegärna hojta till. Bröllopstårtan till augusti ska nämligen ha en brandbil med dockor som brudpar istället för ett klassiskt brudpar ![]()
Jag är ARG!!!!!!!!!!!!!
Mammas o pappas idiotj***l till granne har anmält dom för vanvård av hundarna. Jag är så arg så jag skakar!
Tre hundar bor i deras hus:
Pontus, familjens hund är 15 år gammal. Vilken vanvårdad hund blir så gammal? Han får allt gott att äta som man kan tänka sig för en hund. Allt annat än vanvårdad!
Isac, lillasysters hund som bor där eftersom syrran far runt världen över o bor hemma däremellan. Han är kräsen o äter lite dåligt.. Då MATAR mamma honom ur handen för att han ska få i sig mat. Nej, förstår ni, han är vanvårdad.
Tobias, mitt stora pälsmonster, bor oxå där eftersom han inte trivs som ensamhund eller i lägenhet i stan. Han är lite nervös och konflikträdd pga mitt ex som misshandlade både honom och mig när Tobias va runt 1 år. Det finns INGENSTANS där Tobias är så trygg och lugn som hos mina föräldrar. Inte ens hos mig lixom. Ja, usch så vanvårdad han är.
Dom får mat, promenader, vara ute i trädgården när dom önskar, sällskap av både varandra och människor i stort sett hela tiden. Dom får den medicin dom behöver om dom är sjuka. Tobias får sitt levaxin två gånger om dagen varje dag 365 dagar om året.
Vanvårdad.. Den karln är inte värd vatten!
Sorry för OT men jag är sååå förbannad!
Solaika
Jag förstår din ilska! Det finns knäppa människor runt om i världen, tro mig. Jag vet!
Hur går man vidare nu då? Vilka kopplas in?
Hoppas allt löser sig!
Nu ligger dagens 3 olika cupcakes i mitt galleri och i bildtråden
Solaika: Men åh!!! Det finns idioter överallt
Förstår att du vart arg. Undar varför han tyckte att hundarna var vanvårdade? Bille han bara jävlas eller hande han verkligen inbillat sig det?