• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Solaika
    JFL - Usch va otäckt med dagis. Tur att det va nattetid iaf så ingen blev skadad.
    Tack för länken.. det ser ju inte lätt ut.. men jag kan förhoppningsvis pilla ihop nånting iaf..

Har en tårta står i kylen o väntar på att bli hämtad.. dom skulle komma kl 11.. nu för typ 20 minuter sen kom jag på att jag bara sagt vilken adress vi bor på.. inte våning och vad det står på dörren.. smaaaart.. Så vi får väl se hur lång tid det tar innan dom hittar hit.
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Solaika

Haha.. dom hittade hit.. över en timme sent.. undrar om dom är lite stressade nu. Well well.. hoppas dom gillar den nu oxå..

• Solaika
    Födelsedagstårta till en 4åring. Ljusa bottnar fyllda med vanilj och jordgubb. Täckt med SP. Döskalle och text i FP.
    Såhär ser den ut. Skulle varit svart.. men Kakburken skickade inte sakerna.. har fortfarande inte skickat sakerna.. så jag fick inte hem den svarta marsipanen.

Hoppas för deras skull att dom skickar grejerna i veckan. För hälften av innehållet i det paketet behöver jag till provsmakningen nästa söndag.
  • greeneyes

solaika: jättefin! tycker att det var toppen med röd bakgrund istället för svart, som kan se lite hårt ut till en 4-åring tycker jag! men maila kakburken o tjata lite så kanske de skyndar sig på.

Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • Solaika
    greeneyes skrev 2008-04-27 12:22:09 följande:
    solaika: jättefin! tycker att det var toppen med röd bakgrund istället för svart, som kan se lite hårt ut till en 4-åring tycker jag! men maila kakburken o tjata lite så kanske de skyndar sig på.

Tack Jo, jag håller med dig. Den vart nog ganska bra ändå Hoppas 4åringen gillar den oxå

Jag ska nog ta o maila kakburken ja.. har aldrig varit med om att dom har krånglat såhär förut.

• Solaika
    greeneyes skrev 2008-04-27 13:06:17 följande:
    nä, det kanske blev nåt fel med ordern?
    Då kan dom väl höra av sig tycker jag.. Pengarna är dragna från mitt konto o jag har fått bekräftelse på att ordern är mottagen.
  • greeneyes
    Solaika skrev 2008-04-27 13:19:59 följande:
    Då kan dom väl höra av sig tycker jag.. Pengarna är dragna från mitt konto o jag har fått bekräftelse på att ordern är mottagen.
    ja, då ska det ju inte vara nåt fel på ordern i alla fall.. lika bra att kontakta dem tycker jag.
    Blev mamma 070825 till en underbar dotter!
  • Solaika
    greeneyes skrev 2008-04-27 13:28:00 följande:
    ja, då ska det ju inte vara nåt fel på ordern i alla fall.. lika bra att kontakta dem tycker jag.
    Nej, jag menar det. Ja, jag ska ta o maila på en gång. Jag behöver mina grejer
Svar på tråden Sockerpullornas tråd