• Svar på tråden Sockerpullornas tråd
  • Solaika
    JFL skrev 2008-04-29 22:50:30 följande:
    Nu ligger dagens 3 olika cupcakes i mitt galleri och i bildtråden Solaika: Men åh!!! Det finns idioter överallt Förstår att du vart arg. Undar varför han tyckte att hundarna var vanvårdade? Bille han bara jävlas eller hande han verkligen inbillat sig det?
    För att jävlas. Det är inte första gången idioten bråkar. Han påstod i anmälan att hundarna är ute flera timmar varje dag o skäller konstant. Vilket inte stämmer alls. Ingen av hundarna vill vara ute mer än max 30 minuter utan sällskap av människa. När dom vill in gläfser dom ett par gånger o sen blir dom inläppta. Han är bara ute efter bråk! Snackat skit till grannarna hade han oxå gjort. Pappa har pratat med alla o det va typ en granne som tyckte att; joo.. dom kan ju störa lite ibland. Bra, sa pappa, då kommer ni TILL MIG nästa gång o talar om det istället för att gå bakom ryggen på oss.
    Jag blir så trött.. dom skulle kunna sätta dit idioten rejält men dom orkar inte bråka. Förstår dem, samtidigt som jag inte hade kunnat låta det vara. Det ska sättas häck åt hans håll o mamma tänker ringa polis/störningsjour nästa gång han roar sig med att ha starkt ljus på nätterna så det stör henne.
    Ankmor skrev 2008-04-29 23:43:38 följande:
    Alltså, jag vill också ha! Ser goda ut!Solaika: Den siste idioten är inte född än.
    Tell me about it..
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • rimmis

Hmm... Jag har tre tårtor tills på lördag och snart slut på grön floristtejp... jag kommer att behöva trolla! *hyttar med fingret åt mig själv*  Dumma jag som bara förväntar mig att jag ALDRIG behöver fylla på. Jag har bara beställt grejer en gång och det har jag levt på tills nu!! Jag säger bara JA, det är klart att jag kan göra tårtorna..  Blir så arg på mig själv!

Jag får skylla mig själv och trolla till det på bästa sätt!

• MariaX m 2

Hej girls

Nu är svärmors födelsedagstårta klar, den höll på att inte bli för jag var såå oinspirerad. Fast jag blev ganska nöjd ändå, lite väl gullig kanske 
    Den är fylld med kokoskolaganache och mangomousse.

Ha en skön och trevlig helg

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
  • Ankmor
    MariaX m 2 skrev 2008-05-01 11:20:30 följande:
    Hej girls Nu är svärmors födelsedagstårta klar, den höll på att inte bli för jag var såå oinspirerad. Fast jag blev ganska nöjd ändå, lite väl gullig kanske  Den är fylld med kokoskolaganache och mangomousse.Ha en skön och trevlig helg
    Den blev inte för mycket och inte för lite... Jag tycker den är lagom och romantisk. Jättefin!
    Här är rent nog att hålla sig frisk och rörigt nog att trivas ...
  • Tussa76

Supersöt, maria! Inte alls för mycket! Måste få fråga... använder du utstickare till de bokstäverna? För inte kan du skära till så fina kummelurer för hand??  Skulle inte jag klara, men man vet ju aldrig med dej    OM det är utstickare... vilka?? Har aldrig sett med den typen av bokstäver...

• Solaika
    MariaX m 2 skrev 2008-05-01 11:20:30 följande:
    Hej girls Nu är svärmors födelsedagstårta klar, den höll på att inte bli för jag var såå oinspirerad. Fast jag blev ganska nöjd ändå, lite väl gullig kanske  Den är fylld med kokoskolaganache och mangomousse.Ha en skön och trevlig helg
    Så söt! O god låter den oxå!
    Kom och gå en mil i mina mockasiner, innan du bedömer vem jag är.
  • Aiwendil

Maria
    Jättefin tårta
    Jag köpte också de där bokstäverna... det gjorde jag på kursen *hihi*

Jocke och Isak, jag älskar er!
  • MariaX m 2

Tack ni goa tjejer  !! Vilken tur att jag inte klämde på lite blommor oxå då   !!

Och ja, Ankmor har rätt förstås, det är de utstickarna jag har använt Jättefina tycker jag och lagom stora. Jag kan INTE skära nåt sånt för hand, absolut inte !!!

Jag tror den var god men jag måste säga att jag blir så besviken på sambons familj Jag säger till svärmor att jag tar med en tårta och hon blir glad och säger vad trevligt. Sen kommer hela familjen dit, vi var 22 pers och inte en enda av dom säger typ nåt om tårtan, jag frågar till slut svärmor om den var god... Inte en enda kommentar... Jag har bestämt mig flera gånger för att inte ta med tårta dit, det är inget kul att planera och göra tårta i timmar när de inte ens kan säga om den var god eller inte. Är jag tjurig?

Jag ser dina drömmar sakta lossna från mitt liv...
Svar på tråden Sockerpullornas tråd