Sockerpullornas tråd
Gamla trådarna:
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m21936837.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m25081233.html
www.familjeliv.se/Forum-11-240/m28047519.html
Välkomna in
Hmm... Jag har tre tårtor tills på lördag och snart slut på grön floristtejp... jag kommer att behöva trolla! *hyttar med fingret åt mig själv* Dumma jag som bara förväntar mig att jag ALDRIG behöver fylla på. Jag har bara beställt grejer en gång och det har jag levt på tills nu!! Jag säger bara JA, det är klart att jag kan göra tårtorna.. Blir så arg
på mig själv!
Jag får skylla mig själv och trolla till det på bästa sätt!
Hej girls
Nu är svärmors födelsedagstårta klar, den höll på att inte bli för jag var såå oinspirerad. Fast jag blev ganska nöjd ändå, lite väl gullig kanske
Den är fylld med kokoskolaganache och mangomousse.

Ha en skön och trevlig helg ![]()
Den var supersöt och det är bra!!!
Jättefin Maria!
Supersöt, maria! Inte alls för mycket! Måste få fråga... använder du utstickare till de bokstäverna? För inte kan du skära till så fina kummelurer för hand?? Skulle inte jag klara, men man vet ju aldrig med dej
OM det är utstickare... vilka?? Har aldrig sett med den typen av bokstäver...
Maria
Jättefin tårta
Jag köpte också de där bokstäverna... det gjorde jag på kursen
*hihi*
Det måste vara dessa bokstäver/denna utstickare som Maria använt...
http://www.tartdecor.se/product.asp?product=3993&sub=1
Tack ni goa tjejer
!! Vilken tur att jag inte klämde på lite blommor oxå då
!!
Och ja, Ankmor har rätt förstås, det är de utstickarna jag har använt
Jättefina tycker jag och lagom stora. Jag kan INTE skära nåt sånt för hand, absolut inte
!!!
Jag tror den var god men jag måste säga att jag blir så besviken på sambons familj
Jag säger till svärmor att jag tar med en tårta och hon blir glad och säger vad trevligt. Sen kommer hela familjen dit, vi var 22 pers och inte en enda av dom säger typ nåt om tårtan, jag frågar till slut svärmor om den var god... Inte en enda kommentar... Jag har bestämt mig flera gånger för att inte ta med tårta dit, det är inget kul att planera och göra tårta i timmar när de inte ens kan säga om den var god eller inte. Är jag tjurig?